October Favourites

Cześć Wszystkim!

Jest koniec miesiąca, zatem przyszła pora na ulubieńców. Jest kilka kosmetyków, które bardzo często używałam w tym miesiącu zarówno z kolorówki jak i z pielęgnacji i wszystkie z nich dobrze się u mnie spisują. 


Odbudowująca maska do włosów Artego || Woda termalna Uriage || Płyn micelarny Garnier || Tangle Teezer || Clarisonic Mia 2



Astor Skin Match 103 Porcelain || Hoola Benefit || Rimmel Stay Matte 003 Peach Glow || Inglot Face Blush 100 || MUFE Aqua Brow 25


Wkrótce recenzje powyższych ulubieńców :)

6 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie recenzja maski! ;)

    PM to mój "must have", zawsze się przydaje, nie do zastąpienia ;)
    Wodę termalną mam, ale tylko próbkę Vichy. Fajna sprawa, ale ja zwykle zapominam jej użyć... Jakoś nie mogę się przyzwyczaić, więc to chyba nie będzie mój nieodłączny specyfik w codziennej pielęgnacji.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Micela z Garnier, TT i puder Stay Matte uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  4. ( obat miom ) Spas ji bo parvekirina agahiyan, ku pir kêrhatî bû, bi taybetî jî ya min li Indonesia ( obat miom )

    OdpowiedzUsuń