Zakupy SuperPharm -50%

Cześć Wszystkim!

Słyszałyście o środowej promocji SuperPharm -50% na marki: Dove, Nivea, Garner, Syoss, Maybelline, Tołpa, Gilette, Puma, Mexx, Doppel herz? Ja postanowiłam się wybrać, aby uzupełnić kilka zapasów. Oto na co się zdecydowałam:


1. Tołpa Kremowy Balsam Odmładzający do ciała 24,99 zł*
2. Anty-perspirant Nivea Pure&Sensitive 10,99 zł*
3. Nivea Lip Butter Vanilla&Macadamia 10,99 zł*
4. Tołpa Peeling Borowinowy 7,99 zł*

*od wszystkich cen odejmowana była promocja -50%

Nigdy nie miałam kosmetyków z firmy Tołpa, dlatego zdecydowałam się na dwa produkty. Pewnie kupiłabym więcej, ale w moim SuperPharmie była ich jedynie jedna mała półka. Fajnie, że kosmetyki są ekologiczne, bez zbędnej chemii i jeśli się sprawdzą  z pewnością będę testować nowe.

Czy Wy kupiłyście coś na promocji? :)

8 komentarzy:

  1. ja wybrałam lakier Maybelline, ale produkty Tołpy też mnie kusiły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś z Maybelline nie mogłam nic ciekawego znaleźć :(

      Usuń
  2. O świetna promocja, ja niestety SP mam bardzo daleko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie polubiłam masełka z Nivea :/ Ma śliczny zapach, ale konsystencja całkowicie nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się skusiła na Tołpę, ale nie mam dostępu do SP :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam masełko do ust Nivea i je polubiłam :) Kosmetyki Tołpy też mnie ciekawią, bo mam z nimi jeszcze małe doświadczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam i Tołpę i Niveę;-)

    OdpowiedzUsuń