Zakupy z SuperPharm - 50%

Cześć!

Trudno było ostatnio nie skorzystaać z promocji -50% w SuperPharm, która dotyczyła marek SVR, Eucerin i Dermedic w dniach 30.05 - 02.06. Ja skusiłam się na kilka rzeczy, które zebrały dobre recenzje na blogach.


1. Żel do mycia  o pojemnosci 500ml z 55.99 zł na 24.99 zł
2. Serum nawilżające Dermedic z 47 zł na 23 zł
3. Płyn micelarny Garnier z 20 zł za 11.99 zł

*w cenie promocyjnej przy zakupie za minimum 30 zł dokupiłam jeszcze balsam z Eucerin za 9.90 zł.


A wy skorzystałyście z promocji? :)

9 komentarzy:

  1. ale świetna oferta z tym balsamem. Miałam być na tym -50%, ale nie dałam rady podskoczyć do SP, wtedy balsam też byłby mój

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka SVR dla mnie w ogóle nie znana :D za to ten płyn micelarny lubię bardzo : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji mojego kanału na YouTube ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam kupić to serum, ale wymiecione już było i obeszłam się smakiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde przegapiłam taką fajną promocje:(

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście że korzystamy - dla mnie dzien bez promocjo czy wypeżedaży to dzień stracony :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. skorzystałam i ja z tej promocji :D
    serum nawadniające z Dermedic to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. poluję na to serum, natomiast micel z Garniera jest moim ulubionym :) pozdrawiam, i dodaję do obserwowanych :)
    Do następnej notki ;)

    OdpowiedzUsuń