Bath&Body Works Vanilla&Verbena

Cześć Wszystkim!

Pokazywałam Wam kilka miesięcy temu moje zakupy z pobytu w Warszawie. W Bath&Body Works były duże promocje, dlatego nie mogłam opuścić takiej okazji. Zdecydowałam się na kupno relaksującego żelu do mycia o zapachu wanilii i werbeny. 


Pojemność: 295 ml
Cena: w promocji 14 zł

Żel pochodzi z relaksująco - nawilżającej kolekcji AROMATHERAPY opartej na połączeniu olejków (witułki) oraz esencji zapachowych (białej lilii wodnej, bambusa). Rzeczywiście każdy zapach jest mocno wyczuwalny, co sprawia że podczas kąpieli stajemy się bardziej zrelaksowane i odprężone. 

Żel w konsystencji jest gęsty, a z racji tego jest bardziej wydajny (mi starczył na prawie 3 miesiące!), a mała ilość wystarczy nam do umycia całego ciała, ponieważ kosmetyk łatwo się pieni. W dodatku, dzięki zawartych w nim olejkom ma właściwości nawilżające, a skóra potem jest miła w dotyku.


Jedne minusy jakie zauważyłam w tym produkcie to jego regularna cena (49 zł!) oraz jego dostępność (stacjonarnie w Warszawie w Złotych Tarasach i Galerii Mokotów).


Macie swoje ulubione produkty Bath&Body Works?

3 komentarze:

  1. o jejku, cena regularna rzeczywiście konkretna, ale w promocji już dużo przyjaźniejsza ;) nie miałam nic z BBW ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze niczego z B&BW, ale może kiedyś na coś się skuszę, ale na promocji :)

    OdpowiedzUsuń