Zakupy Rossmann i Natura

Cześć Wam!

W ostatnim poście obiecałam pokazać Wam moje zakupy z promocji -49% z Rossmanna i -40% w Naturze. Skupiłam się głównie na kosmetykach, których brakowało w mojej kosmetyczce, postanowiłam nie kupować kolejnej maskary czy eyelinera.

ROSSMANN:

- Bourjois CC Cream w odcieniu Beige Clair
- Max Factor Pressed Powder
- Rimmel Salon Pro Lakier nr. 247 Isn't she Precious?
-Maybelline Colour Whisper: Oh La Lilac

NATURA:

- Catrice kredki Kohl Kajal
- Catrice Camuflage nr.2
- Catrice Paleta Cieni Absolute Nude
- My Secret Pyłek nr.5
- Catrice pojedyńczy cień Oops I nude it again

Wśród tych kosmetyków mam już swoich faworytów, wkrótce napisze o każdym z produktów, ale dajcie mi jeszcze chwilę czasu na testy ;).

12 komentarzy:

  1. Również kupiłam kamuflaż od Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam 3 opakowania kamuflażu z catrice - zakochałam się;) a puder z maxfactora niestety nie polubiłam wole rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po kamuflaż byłam w dwóch naturach ale w żadnej nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam w planach kupno pomadki Maybelline, ale podobały mi się 3 kolory i koniec końców nie wzięłam żadnej

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie produkt Sally Hansen, ciekawe jak się sprawdzi? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na tych promocjach nie poszalałam ;) Chciałam kupić ten żel do skórek SH, ale nigdzie nie widziałam ich szafy, więc skończyło się na chęciach :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Palety Cieni jestem ciekawa,sama ostatnio zastanawiałam się nad zamówieniem jej ale hmmm....czy jest trwała??

    OdpowiedzUsuń
  8. paletka cieni catrice spodobała mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam Camouflage Cream Catrice na wypróbowanie i jak na razie jestem bardzo zadowolona :) Creme Puff Max Factor`a też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też poszalałam na tych zakupach:) zastanawiałam się nad tą paletką z Catrice, ale w końcu skusiłam się na pojedyncze cienie z Kobo i My Secret:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, widzę, że poszalałaś na tych zakupach, Ja też sobie nie żałowałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię ten żel do usuwania skórek z SH :)

    OdpowiedzUsuń