Yes to Carrots!

Cześć Wszystkim!

Kiedy pokazywałam zakupy marca kilka osób zainteresowało się kosmetykami Yes to Carrots. Używam ich już od dłuższego czasu i w końcu mogę Wam coś o nich opowiedzieć.

Kosmetyki Yes to Carrots to seria odżywiająca przeznaczona do skóry, włosów i ciała. Dostaniemy w niej żel do mycia twarzy, krem pod oczy, maseczkę, żel pod prysznic oraz szampon i odżywkę. W Sephorze dostępne są także linie Yes to Cucumbers (łagodzące), Yes to Tomatoes (oczyszczajace), Yes to Blueberries (przeciwzmarszczkowe).



Żel do twarzy z drobinkami z pestek moreli:

Nie nazwałabym go peelingiem, ale żelem do twarzy z delikatnymi drobinkami. Ma bardzo kremową konsystencję, dlatego po jego użyciu mam wrażenie bardzo nawilżonej skóry z lekką warstwą kremu.

Według mnie bardzo dobrze nadaje się do codziennego użycia, świetnie radzi sobie z oczyszczaniem twarzy nie powodując efektu podrażnienia nawet wrażliwej skóry.

Z pewnością trzeba wspomnieć o jego składzie. Kosmetyk bowiem jest w 96% naturalnym produktem, zawiera wyciągi z marchewki, aloesu, awokado, moreli, dyni oraz melona z minerałami z Morza Martwego.

Pojemność: 95g
Cena: około 50 zł*

Krem pod oczy:

Krem zamknięty jest w bardzo wygodnym opakowaniu z pompką i jest go aż 30 ml, co na krem pod oczy jest bardzo dużo co czyni go bardzo wydajnym.

Na początku bardzo przeszkadzał mi jego zapach, ale to normalne w kosmetykach naturalnych (tu aż 98%), ale z czasem przyzwyczaiłam się do niego i teraz nie sprawia mi to problemu.

Konsystencja kremu jest bardzo lekka ale dosyć gęsta. Błyskawicznie się wchłania i dobrze nawilża (sprawdza się także pod makijażem). Skóra wokół moich oczu jest dosyć sucha, dlatego od dłuższego czasu szukałam czegoś lekkiego, a zarazem mocno nawilżającego. Ten krem spełnia moje wymagania w 100%, ponieważ widać że skóra nie jest napięta i nie powstają zmarszczki mimiczne, które w moim przypadku były efektem przesuszenia.


Pojemność: 30ml
Cena: 99 zł*

*Kosmetyki z tej i innych serii Yes To znajdziecie w Sephorze. Często są w promocji, dlatego radzę na nie polować lub skorzystać z rabatu -20%.


6 komentarzy:

  1. trochę drogi ale nawilżenie jest bardzo ważne więc warty zainwestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, ale wiem, że nie u wszystkich się sprawdza. Może się kiedyś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że prawie w 100% naturalny, ale cena go skreśla:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nie miałam jeszcze taj marki kosmetyków. Może się skuszę, choć wiem, że opnie są bardzo podzielone. ale jak ze wszystkim.

    OdpowiedzUsuń