Essie Ballet Slippers

Cześć!
W ostatnich tygodniach drogerie zasypują nas wieloma promocjami. Jak można nie skorzystać widząc -49% w Rossmannie czy -40% w Naturze? O moich zakupach niedługo napisze, a dziś chce Wam opowiedzieć o promocji, którą zobaczyłam będąc w SuperPharm. Dotyczyła ona lakierów Essie 1+1, czyli płacimy za jeden z drugi dostajemy za złotówkę.

Lakierem, który miał się znaleźć w moim koszyku miał być słynny Fiji, ale niestety ludzie nie odkładają produktów na wyznaczone im miejsce i zamiast Fiji kupiłam odcień Ballet Slippers. Gdy zauważyłam, że kupiłam inny lakier początkowo byłam wściekła dopóki nie pomalowałam nim paznokci. Ten odcień jest także świetny! Bardzo delikatny, czegoś takiego szukałam na co dzień.

Krycie lakieru oceniam jako średnie, potrzebne są co najmniej dwie warstwy, natomiast trwałość jest genialna! Trzyma się na paznokciach ponad tydzień, jedynie końcówki mogą być nieco starte. Zwróciłam uwagę na to że im więcej warstw lakieru położymy tym dłużej będzie sie trzymał.

Polecam wszystkim wypróbowanie lakierów Essie,a nie pożałujecie! Cena jest wysoka, ale często można je dostać w promocji.

Do malowania paznokci wraz z powyższym lakierem używam odżywki Eveline Nail Therapy oraz Top Coat'u z Sally Hansen. Jestem bardzo zadowolona z tego zestawu i dopiero teraz tak na prawdę polubiłam malowanie paznokci, nie czekając pół godziny na wyschnięcie lakieru czy denerwując się na wszelkie odbicia.


Cena: 35 zł
Dostępność: SuperPharm, Hebe

Skorzystałyście z promocji w SuperPharm? Jakie są Wasze ulubione kolory? Chętnie się dowiem, ponieważ planuję zakupy kolejnych Essie :).

3 komentarze:

  1. Śliczny, taki niewinny kolor;))) Ja z tak jasnych mam mademoiselle;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny :-) Ja z Essiaków uwielbiam kultowego Watermelona, Tart Deco i Peach Daiquiri :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki Essie są wyjątkowe. Ten lakier też mam i jest świetny.

    OdpowiedzUsuń