Estee Lauder Double Wear Desert Beige

Cześć Wszystkim!

Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o moim podkładowym hicie do którego z pewnością nie raz będę wracać. Jestem dosyć wymagająca jeśli chodzi o podkłady i testowałam ich do tej pory już wiele, ale nigdy nie znalazłam żadnego, którego kupiłabym ponownie. W tym przypadku jest jednak inaczej i choć chce nadal próbować nowych fluidów ten zawsze będzie w mojej kosmetyczce.


Konsystencja: początkowo dosyć lepka i lejąca, ale po nałożeniu na twarz świetnie się z nią stapia.
Trwałość: Nie ma możliwości ścierania się podkładu, pozostaje na twarzy do momentu demakijażu.
Krycie: spore, choć można je budować od mniej kryjącego do bardzo mocnego.


Od producenta:

Wyjątkowa trwałość. Nieskazitelny wygląd przez cały dzień. Podkład zachowuje świeżość i naturalność pomimo upału, wilgoci i wzmożonej aktywności. Nie zmienia koloru, nie rozmazuje się, nie brudzi ubrań. Jest lekki i pozwala skórze czuć się komfortowo. Teraz nieskazitelny wygląd, który widzisz rano w lustrze, towarzyszy Ci przez cały dzień.


Moja opinia:

Jak już wspomniałam jest to mój faworyt jeśli chodzi o podkłady. Ma świetne krycie, ładnie stapia się ze skórą pozostając nienaruszony przez cały dzień bez poprawek. Nakładanie jest bardzo przyjemne, ponieważ początkowo jego konsystencja jest bardzo kremowa, po kilku minutach podkład zastyga. W moim przypadku nie wymaga pudrowania mimo, że mam cerę mieszaną. 

W zimie sprawdza się bardzo dobrze, natomiast na lato może być nieco za ciężki i zbyt kryjący. W tym okresie warto wypróbować Estee Lauder Double Wear Light.

Jedynym minusem jaki znajduje w tym kosmetyku jest jego cena. Nie należy on niestety do najtańszych, ponieważ za 30 ml musimy zapłacić około 170 zł, dlatego radzę poczekać na promocje w Sephorze lub Douglasie.


Cena: 175 zł (Sephora), 169 zł (Douglas)

Czy używałyście tego podkładu? Jakie są Wasze opinie?

14 komentarzy:

  1. o zobacz, nawet nie wiedziałam ze D. ma kilka zlotych tanszy, dz drugiej strony S. ma często -20% ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Sephore, ja kupiłam w grudniu jak była promocja -25% :)

      Usuń
  2. Chciałbym wypróbować kiedyś podkład Estee Lauder, ale póki co cena jest dla mnie zaporowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena jest wysoka, ale chętnie bym go kiedyś wypróbowała, ale rzeczywiście bardziej nadaje się na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i wracam do niego, jednak moim faworytem jest MAC Studio fix. Ten odcień wydaje się ciemny i szary. Jak wygląda na skórze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcień ma żółty pigment i jest idealny dla mojej cery, która nie należy do opalonych :), ciężko uchwycić dokładny kolor aparatem. A co do Mac'a to znajduje się na mojej wishliście i bardzo chciałabym go wypróbować!

      Usuń
  5. Jest to naprawdę bardzo dobry podkład, ale moja sucha cera teraz go nie toleruje. Kiedyś było inaczej, (mimo iż jest to podkład dla osób z mieszaną i tłustą cerą) nic go nie ściera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla cery suchej ten podkład się raczej nie nadaje, ponieważ może wysuszać i podkreślać suche skórki.

      Usuń
  6. od lat jest moim ulubieńcem :]
    prawdą jest, ze jest drogi ale ja kupuje zawsze na promocji a starcza na długie miesiące więc jest to do przyjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten podkład, jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę w końcu wypróbować ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go na liście zakupów :-) Koniecznie muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi ten podkład kompletnie nie podpasował. Jest strasznie ciężki i mam wrażenie, że przeuszał mi cerę

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkład okazał się dla mnie idealny. Szczerze go polecam

    OdpowiedzUsuń