New In

Cześć Wszystkim!
Tak tak...po raz kolejny chciałam powiedzieć, że poprawię się z pisaniem postów ;). Dzisiaj chce Wam pokazać moje ostatnie zakupy kosmetyczne, których będzie ciąg dalszy, ponieważ trwa szał kuponów rabatowych dodawanych do gazet, z których mam zamiar skorzystać ;).

Wkrótce także nowości kosmetyków kolorowych :).


1. Spray rozjaśniający Go Blonder John Frieda 
2. Żel pod prysznic Balea Kokos i Nektarynka
3. Żel pod prysznic Mandarynka


4. Krem nawilżający Mixa
5. Niemiecka pasta do zębów Ajona
6. Krem pod oczy nawilżający Yes To Carrots


Który produkt zainteresował Was najbardziej? Część z nich używam już nie po raz pierwszy i są to moje hity i chętnie podzielę się z Wami ich recenzją.

8 komentarzy:

  1. Bardzo zainteresował mnie krem pod oczy z Yes To Carrots :) Wgl wydaje mi się, że to ciekawa marka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balea strasznie mnie kusi, a jeszcze nigdy nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj chemii niemieckiej w swoim miejscie lub zamow przez internet :)

      Usuń
  3. Ja jestem ciekawa opinii kremu nawilżającego Mixa. A Balea kusi i mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaką ja mam ochotę na te żele Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tonik z Mixa i byłam z niego zadowolona, może i ten krem okaże się być ciekawy! Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz testuję kilka Yes to Carrots, ciekawa więc jestem tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń