Lista zakupów Ikea

Cześć Wam!
Powracam po chwilowej przerwie związanej z natłokiem obowiązków. Mam nadzieję, że uda mi się teraz regularnie wstawiać posty. Dziś chce Wam pokazać moją listę zakupów do Ikei, w której dość często bywam, ale ciągle mi mało ;).


1. Podkładki LJUDA 3,99 zł/szt.
2. Półki na zdjęcia RIBBA 29,99 zł/szt.
3. Patera 49,99 zł/szt.
4. Misa STOCKHOLM 59,99 zł/szt.
5. Świeczki TINDRA 9,99 zł/100szt.
6. Pościel ANGSSJARA 39 zł/szt.
7. Poduszka TRADKLOVER 19,99 zł/szt
8. Świeczniki BLOMSTER 39,99 zł/ 3szt.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam sklep Ikea. Akurat z tych rzeczy które kupiłaś nie mam nic.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciągle kupuję te tealighty :) uwielbiam ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z chęcią dorzucę coś do Twojej listy- jedzenie Ikea! Polecam klopsiki ;) Pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze nie widziałam tych podkładek :/ A świetne są :)

    OdpowiedzUsuń