Bath&Body Works i The Body Shop Haul

Cześć Wam!
Będąc w Warszawie nie mogłam odmówić sobie wejścia do Złotych Tarasów i odwiedzenia kosmetycznego raju - Bath&Body Works. Wiele kosmetyków od 5.01 była w promocji, niektóre produkty można było kupić nawet 50% taniej. Nie inaczej bylo w The Body Shop. Ciężko było się powstrzymać aby nie wykupić połowy sklepu, ale podeszłam do tego z dużym umiarem :).


Bath&Body Works

Jeśli chodzi o zakupy to są one dosyć skromne, ponieważ chciałam początkowo wypróbować największe hity z tego sklepu. Ominęłam niestety świece (które miały obłędny zapach) głównie ze względu na cenę, ponieważ w promocji dużą świecę możemy nabyć za 55 zł, co wydaje się zbyt dużo jak za ten produkt.

1.  Żel pod prysznic antystresowy o zapachu Wanilii i Werbeny w cenie: 14 zł.
2. Żel antybakteryjny o zapachu Japońskiej Wiśnii w cenie: 7,99 zł.
3. Lawendowe mydełko w piance w cenie: 18 zł.

Mgiełki do ciała o pojemności 88ml kosztowały 25 zł, a żele pod prysznic i balsamy do ciała o tej samej pojemności 19 zł. 

Udało mi się także wstąpić do The Body Shop. Tam też wypatrzyłam sporą ilość promocji, ale szczególnie zainteresowały mnie popularne masełka do ciała, aktualnie w promocji 39 zł z 69 zł.

1. Masełko o zapachu Mango cena: 39 zł.
2. Scrub do ciała cena: 20 zł.

A teraz zabieram się do testów tych dobroci :).

7 komentarzy:

  1. Taki scrub za 20 zł z tbs też bym capnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy. Szkoda że Warszawa tak daleko

    OdpowiedzUsuń
  3. ja będę we wtorek w Warszawie i również mam zamiar nawiedzić Bath&Body Works :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Bath&Body bym się chętnie wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super zakupy. Zazdroszczę dostępu do BBW

    OdpowiedzUsuń
  6. z BBW mnie ciekawią kosmetyki, szkoda, że nie mają sklepu online ;)

    OdpowiedzUsuń