Ulubieńcy Grudnia

Cześć Wam!
Nadchodzi już koniec miesiąca, więc pora na ulubieńców grudnia 2013:

1. Podkład 123 Perfect Bourjois w odcieniu Vanilla - świetny podkład, posiada bardzo dobre krycie i niweluje wszelkie zaczerwienienia i sińce. Niestety nie jest zbyt trwały i w ciągu dnia trzeba go poprawiać.

2. Puder Rimmel Stay Matte - świetny puder, który matuje na długi czas naszą skórę. W moim przypadku skóra nie świeci się do czasu zmycia makijażu.

3. Bronzer Hoola Benefit - mój ulubieniec wszechczasów! Posiada idealny, chłodny odcień brązu, który ładnie prezentuje się na twarzy. Ma delikatne wykończenie i ładnie się blenduje.

4. Maybelline Colour Tatoo Permanent Taupe - cień w kremie, który nakłada się błyskawicznie i trzyma się cały dzień. Idealny do dziennego makijażu, gdy nie mamy dużo czasu rano aby wykonać makijaż cieniami.

5. Inglot cień do brwi - znalazłam swój idealny odcień, którego używam już długi czas. Niestety jak to cień, możliwe jest że będzie ścierał się w ciągu dnia dlatego radzę go używać z bazą.

6. Bourjois Full Volume Mascara - mam już jego drugie opakowanie, a rzadko mi się to zdarza, ponieważ lubię testować nowe kosmetyki. Więcej informacji o tym produkcie TUTAJ.

7. Super Liner Loreal - długo trwały moje poszukiwania idealnego eyelinera, ponieważ większość z nich nie wytrzymywała całego dnia i znikała w zewnętrznym kąciku. Ten eyeliner jest aktualnie moim ulubieńcem, gdyż wytrzymuje na powiece cały dzień bez żadnego naruszenia.

Jacy są Wasi ulubieńcy? :)

12 komentarzy:

  1. Musze się w ten liner zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. benef podiatry sadisfactory malave ratsy Jianli ahab stringent vonic
    Saction Boxing Game

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubiłam ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten puder jest moim ulubieńcem ever :D

    OdpowiedzUsuń
  5. puder z Rimmela też jest moim ulubieńcem grudnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od niedawno używam stay matte i polubiłam go od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cały czas szukam idealnego linera w pisaku. ten jaki jest - końcówka pisaka nie wysycha zbyt szybko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie, mam go już 3 miesiące i nic sie z nim nie dzieje :).

      Usuń
  8. Bourjois Full Volume mascara faktycznie jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hoola to mój ulubiony bronzer! Lubię używać go latem:)

    OdpowiedzUsuń