Rossmann -40% lista zakupów!

Cześć Wam!
Kto jeszcze nie słyszał o tym, że podobno Rossmann znowu robi akcję promocyjną -40% na kosmetyki do makijażu? W związku z tym, postanowiłam przygotować Wam krótką listę produktów, które zamierzam kupić. Mam nadzieję, że będzie Wam ona pomocna (sama chętnie czekam na takie posty na innych blogach).

Jako pierwszą rzecz wybrałam cienie w kremie Maybelline Colour Tatoo:

Na mojej liście znalała się także ulubiona maskara z Bourjois:

Kolejny hit to puder Rimmel Stay Matte:
Eyeliner Loreal (koniecznie w pisaku!):
Pomadki Wibo Elixir (mam jeden kolor, ale przyda się więcej ;)):

Czy Wy macie swoją listę? Napiszcie co chcecie kupić :)

8 komentarzy:

  1. listę mam w głowie ale czuję, że dokupię parę ekstra rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się czaje na Maybelline Colour Tatoo :-)
    _____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja napewno kupię jeden ten eliksir, chciałabym tez ten eyliner z maybelline i do brwi tą nowość. No a reszta to zapewne będą lakiery : p

    OdpowiedzUsuń
  4. eyeliner i cienie identyczne mam na liście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. na mojej liście mnóstwo podkładów oraz bronzer z Bourjois, ale i tak wiem, że dam się ponieść, a lista pójdzie w zapomnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś lub jutro wybiorę się do rossmana przejrzeć sobie te szafy na spokojnie, bo jak się zacznie promocja to będzie ross wyglądał jak pole walki.

    OdpowiedzUsuń