Moje Zakupy Rossmann -40%

Cześć Wszystkim!
Po promocji w Rossmannie także i ja chce Wam pokazać moje zdobycze. Nie jest ich dużo, ponieważ ostatnio bardzo ograniczam się w kwestii kosmetyków, bo mam ich zbyt dużo (nie sądziłam że kiedyś to powiem :P). Kusiła mnie też promocja w SuperPharm, która dotyczyła nie tylko kosmetyków kolorowych lecz produktów do włosów i pielęgnacji, ale zrezygnowałam, bo z pewnością wyszłabym z pełnym koszykiem dobroci i pustym portfelem ;).


1. Szminka Wibo w odcieniu 06
2. Eyeliner w pędzelku Wibo
3. Puder Rimmel Stay Matte
4. Loreal Super Liner
5. Maybelline Color Tatoo

Zakup kosmetyki były bardzo przemyślane i kupiłam jedynie te "niezbędne". Zdecydowałam się na cienie w kremie Maybelline, ponieważ mam już jeden z nich (słynny kolor Taupe) i bardzo sprawdza się gdy chcemy szybko wykonać efektowny makijaż. Kolejny kosmetyk, który zawsze się przydaje, a ostatnio nie mam do niego szczęścia to eyeliner. Super liner z Loreal już jest moim ulubieńcem i z pewnością pozostanie na długo w mojej kosmetyczce, ale o tym wkrótce!

Jakie są Wasze zakupy promocyjne? Czy udałyście się także do Superpharm lub Hebe?

9 komentarzy:

  1. świetne łupy, uwielbiam ten eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja aż tak nie poszalałam jak myślałam :) za to kupiłam sobie kilka dosyć fajnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Także skusiłam się na ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też kupiłam tylko najpotrzebniejsze rzeczy (tusz, róż i eliksir od Wibo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. kobaltowy Color Tatoo - super :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie od dzisiaj jest fajny Mikołajkowy konkurs z super nagrodą - może masz ochotę zaglądnąć :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Stay Matte używałam w czasach gdy na mojej cerze gościł podkład z Revlon;) A było to kilka lat temu;)

    OdpowiedzUsuń