Hebe -40% Catrice

Cześć Wam!
Każda kosmetykoholiczka z pewnością wie, że Hebe w ostatnim tygodniu miało promocje -40% na kosmetyki marek takich jak Maybelline, Astor, Rimmel, Max Factor, Gosh, Catrice. Ja załapałam się jedynie na ostatnią z marek, ponieważ nie mialam czasu aby zawitać do drogerii w inne dni. Szafa Catrice tego dnia była bardzo uszczuplona i praktycznie nie było z czego wybierać, mimo to zdecydowałam się na kilka rzeczy, oto one:

1. Lakier do paznokci Ultimate Matte Nudes 05 Bonjour Cherie!
2. Catrice Sun Matt Powder
3. Catrice Pure Shine  080 Sheersl

Za zakupy zapłaciłam około 26 zł, a wiec niewiele jak za te produkty :).
Co wy kupiłyście na promocji?

3 komentarze:

  1. uwielbiam catrice;) Ja mimo iż nie poszłam w sobotę do hebe, tak wczoraj kupiłam czerwoną kredkę do ust tej firmy:):) Nr. 3 wydaje się fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie niestety ominął ten dzień, ubolewam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego pudru :) Ja niestety dostępu do HEBE nie mam, więc nie skusiłam się na nic :)

    OdpowiedzUsuń