Bourjois Color Boost pomadka do ust w kredce

Cześć Wam!
Od kiedy weszły na rynek błyszczyki/pomadki w formie kredki bardzo mnie zainteresowały. Wiele firm ma w swojej ofercie tego rodzaju produkt do ust, np. Astor, Catrice, Bourjois. Ciekawa byłam jak się sprawdza dlatego kupiłam jeden z nich, wybór padł na Bourjois Color Boost w odcieniu 01 Red Sunrise.

Na rynku są cztery odcienie pomadki takie jak 01 Red Sunrise, 02 Fuchsia Libre, 03 Orange Punch i 04 Peach On The Beach. Jak dla mnie kosmetyk ten niczym nie różni się od klasycznej pomadki, choć fajnie jest wypróbować coś nowego. Szminka zamknięta jest w poręcznym, estetycznym opakowaniu, które bez problemu zmieści się do choćby małej torebki czy kosmetyczki.

Producent obiecuje nam nawilżenie ust, które rzeczywiście jest, mimo tego że kosmetyk "zastyga" na naszych ustach nie wysusza ich ani nie podkreśla suchych skórek. W dodatku posiada SPF 15. Zdecydowaną zaletą jest to, że kolor jest bardzo intensywny i wystarczy jego niewielka ilość aby pomalować usta. 


Dostępność: Rossmann, Hebe, SuperPharm
Cena: 36 zł


Używacie produktów do ust w kredce? Które z nich lubicie najbardziej?

8 komentarzy:

  1. Lubię tę formę pomadek, testowałam z różnych firm, u mnie najlepiej sprawdzają się te z Astor, choć bardzo lubię Bourjois, to jednak efekt Astor na ustach mnie przekonał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te kredki, bezwzględnie skradły moje serce :) Z Bourjois mam dwie, a i z Astora na jedną się skusiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor wybrałaś :) Ja mam doświadczenia tylko z kredkami clinique i uważam, że są świetne, zarówno wersja zwykła, jak i "intense".

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię pomadki w kredce, przetestowałam już kilka i te z Bourjois bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze pomadki w kredce, ten kolor chyba byłby dla mnie za mocny, ale delikatny róż czy beż czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ten kolor! :) i uwielbiam formuły w kredce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem bardzo zaciekawiona tym produktem, koleżanka ma coś takiego z Astora i jest niezłe. A ja lubię Bourjois, dlatego poczekam na jakąś promocje i zaopatrzę się w minimalnie dwa odcienie :)

    OdpowiedzUsuń