Bourjois Beauty Full Volume

Cześć Wam!
Od dawna szukam tuszu do rzęs, który by wreszcie podkreślił moje dość krótkie i niewidoczne rzęsy. Po kuracji revitalash są nieco dłuższe, ale mało który tusz spełniał moje oczekiwania kiedy nie odkrywałam tuszu z firmy Bourjois Full Volume. Jest to według producenta maskara pogrubiająca lecz według mnie jest ona bardziej wydłużająca (efekt może Was zadziwić)! Po pierwszym użyciu byłam w szoku ponieważ moje rzęsy sięgały brwi! Zobaczcie jaki daje efekt:

Co tu dużo mówić, jest to dla mnie tusz idealny! Ponieważ jestem kosmetykomaniaczką miałam dużo maskar w swojej kolekcji, ale ta jest wyjątkowo. Początkowo była trochę wodnista, ale po tygodniu zmienia swoją konsystencję i jest już ok. Pozostaje na rzęsach nienaruszalna przez cały dzień, a demakijaż jest bardzo prosty, ponieważ dosyć szybko się zmywa mimo dość grubej warstwy. 
 Jest on ze średniej półki cenowej ponieważ kosztuje około 36 zł (ale kosmetyki firmy Bourjois często są w promocji i możemy dostać je taniej). Jest dostępny niemalże w każdej drogerii, a więc zachęcam do kupna i wypróbowania każdą z Was!
 Oto jak wygląda na rzęsach:

Dostępność: Rossmann, SuperPharm, Hebe
Cena: 36 zł

Próbowałyście tego tuszu? Jakie są Wasze odczucia? :)

7 komentarzy:

  1. Wydaje się fajny:) nigdy nie miałam kosmetyków tej marki:) Ja uwielbiam maskary z Maybelline, jak również pump up z Lovely daje radę, bo ostatnio polubiłam silikonowe szczoteczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam tuszu z Lovely, ale ten go przebija kilkukrotnie :)

      Usuń
  2. widze ze fajny tusz... lubie ta marke ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak podzielam zdanie :d miałam go w tamtym roku i był świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygląda na rzęsach :) jeszcze nie miałam żadnego tuszu z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej ;) miły blog ;) zapraszam Cię na swój nowy makijaż i... może poobserwujemy ?:) pozdr. ;*

    http://www.fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń