Golden Rose Lipstick 79

Cześć Wam!
Nadeszła typowa jesień, ale to nie powód aby rezygnować z koloru na ustach.
Ja lubię lekkie róże lub kolory nude. Jedna z moich ulubionych pomadek w tym okresie jest Golden Rose w odcieniu 79, lekki, kremowy róż będzie dobrze współgrał zarówno z jasnymi jak i ciemnymi włosami.


Konsystencja: bardzo kremowa, łatwo rozprowadza się na ustach.
Kolor: odcień 79
Zapach: brak
Trwałość: średnia jak to bywa w kremowych szminkach, nie zasychających na naszych ustach.


Szminki Golden Rose są z pewnością znane każdej z Was. Są one stosunkowo tanie a posiadają bardzo duża gamę kolorów. Pomadka jak już wspomniałam jest kremowa, nie ma matowego wykończenia dlatego wytrzyma na naszych ustach jedynie do pierwszego posiłku bądź picia. 

Makijaż z użyciem pomadki:

Dostępność: sklepy stacjonarne Golden Rose, małe drogerie, internet
Cena: ok. 8 zł

14 komentarzy:

  1. Kusisz, kusisz...ja mam ostatnio straszną "fazę" na wszystko co wpada w fuksje, fiolet i lila :P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolorek i jak slicznie na ustach wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie jednak zbyt pastelowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obawiam się wszelkich fioletowych nut w odcieniach szminek, ale ta wygląda u Ciebie na prawdę bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę za bardzo pastelowa jak dla mnie, ale kto co lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Twoich ustach wygląda trochę jak Kobo 104 English Rose, z tym, że GR o wiele tańsze i o wiele trudniej dostępne, więc stawiam je na równi :)
    Lubię takie kolory na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za takimi odcieniami na sobie, ale na Tobie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety pomadki GR mnie nie przekonują :/ mam jedną i to najgorszy bubel jaki miałam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor tej szminki:) Śliczny makijaż:)

    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorek nie mój ale szminka wydeje sie fajna... obserwujemy?
    fotodelicje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń