Żelowy eyeliner Maybelline + makijaż

Cześć Dziewczyny!
Każda z nas lubi czarne kreski, które sprawdzają się zarówno w makijażu dziennym jak i wieczorowym. Ja dziś chcę Wam pokazać mój ulubiony eyeliner w żelu z firmy Maybelline. Używałam już kilku eyelinerów w żelu, ale żaden nie sprostał moim wymaganiom, które w cale nie były wielkie, mianowicie oczekuje jedynie dobrej trwałości oraz pigmentacji. Większość z nich szybko blakła lub najzwyczajniej znikała z powieki co wyglądało koszmarnie. Skuszona promocją w Rossmanie -40% kupiłam powyższy eyeliner i nie zawiodłam się!

Opakowanie: poręczny, szklany słoiczek do którego dołączony jest precyzyjny pędzelek.
Pigmentacja: bardzo dobra, eyeliner jest bardzo czarny i nie blaknie w ciągu dnia.
Trwałość: trzyma się do czasu demakijażu bez naruszenia.
Cena: ok. 30 zł

Oto jak prezentuje się kreska wykonana przy użyciu dołączonego pędzelka:
Szminka prezentowana była w poście TUTAJ

Jest to aktualnie mój ulubiony żelowy eyeliner, który trwałością bije większość wcześniej używanych przeze mnie na głowę. Łatwo się aplikuje i rozciera co ułatwia wykonanie idealnej czarnej kreski. Kolor jest bardzo czarny i taki pozostaje aż do demakijażu. W dodatku polecam użycie dołączonego do niego pędzelka ponieważ ładnie współpracuje z kosmetykiem. 

Drugie zdjęcie z innym kolorem szminki:

Chętnie dowiem się jakie są Wasze ulubione eyelinery. Dajcie znać w komentarzach :)

8 komentarzy:

  1. Kusi mnie te eyeliner od bardzo dawna lecz najpierw chce spróbować eyelinera z Inglota- podobno świetny a kosztuje 20zł. Jeśli on nie podoła, skuszę się n ten z Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i bardzo lubię :) dołączony pędzelek jest równie dobry, czego się nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy kolejnej promocji - 40%, a pewnie taka będzie w Hebe szybciej na pewno kupię

    OdpowiedzUsuń
  4. mam już 4 słoiczek i uwielbiam, wyparł MAC i Bobika ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne kreski, az nabralam ochoty na ten eyliner!
    Kiedys mialam podobny, z firmy Bobbi Brown, ktory tez byl fajny, ale kosztowal duzo wiecej, niez Maybelline.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś miesiąc temu kupiłam ten eyeliner i jestem z niego bardzo zadowolona, nigdy wcześniej nie trafiłam na fajny eyeliner w żelu, żeby mi się nie rozmazywał, a ten właśnie to spełnia - nie rozmazuje się. Serdecznie go polecam :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubie eyeliner w żelu z essence, na początku jakoś ciężko mi było się z nimi "dogadać", nawet jeden słoiczek wylądował w koszu. Ale po kolejnej próbie idzie mi coraz lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kreska, ja się muszę w końcu takich nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń