Nowa torebka? - Jesień 2013

Cześć Dziewczyny!
W sklepach zaczynają się pojawiać kolekcje na jesień 2013. Ja szczególną uwagę zwracam na torebki, ponieważ noszę się z zamiarem jej kupna. Dla mnie torebka musi być dość duża (mieszcząca format A4), ponieważ na co dzień noszę dużo książek, notatek, zeszytów i innych tego typu rzeczy. Lubię klasyczne wzory z dodatkiem łańcuszków, kieszeni, pasków dlatego zdecydowałam się pokazać kilka modeli, które szczególnie zwróciły moją uwagę.


Jak widzicie ograniczyłam się do pokazania Wam jedynie torebek z kilku sklepów. Przeglądając ofertę innych marek nie znalazłam modelu, który by mnie interesował. Do tej pory bardzo podobały mi się torebki Zary, ale aktualna kolekcja nie ma w sobie nic szczególnego a ceny są lekko mówiąc z kosmosu, bo ciężko wydać na torebkę 399 zł. 

Czy przypadła Wam do gustu któraś z nich?

11 komentarzy:

  1. Numer 1 i 2 są bardzo w moim stylu, jak na książki ta pierwsza chyba solidniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta 4 mi się podoba, też rozglądam się za jakąś torbą i koniecznie musi być duża!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne modele sobie znalazłaś, sama nie wiem, która torebka najładniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 jest całkiem, całkiem. Też potrzebuję nowej torebki...

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 najbardziej w moim stylu, jest ładna, ma dodatkowy pasek (wymagam tego od torebek na studia :D) i pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobaja mi sie te torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zara już przegina, ja na szczęście kupiłam sobie jesienną torebkę na wyprzedaży, choć już widziałam kilka fajnych;) z Twojej selekcji podobają mi się te z mango:]

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 mi się podoba :) sama też muszę jakąś torbę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio byłam w SINSAY i nowa kolekcja ma kilka niezłych modeli torebek. ;)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam:

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń