Szminka Essence 52

Cześć Dziewczyny!
Przepraszam za chwilową nieobecność, ale już do Was wracam :).
Dziś chciałam Wam pokazać pomadkę firmy Essence w znanym już odcieniu numer 52. Jest to klasyczny odcień nude, lekko podkreślający nasze usta, który także je nabłyszcza i lekko nawilża. Ja osobiście bardzo ją lubię i wiele dobrego o niej słyszałam.

Konsystencja: kremowa
Zapach: delikatny, nie drażniący
Trwałość: średnia

Czy jest to szminka warta kupienia? Na pewno tak! Można ją mieć za niską cenę, ma dosyć dużo odcieni, ale ten szczególnie podbił moje serce lekko podkreślając usta w nieco mocniejszych makijażach (wkrótce jeden z nich na blogu). Ma ciekawą, kremową konsystencję dzięki czemu łatwo rozprowadza się na wargach. Jeśli chodzi o trwałość to szału nie ma, jak to bywa przy szminko-błyszczykach nawilżających usta, wytrzyma ona do pierwszego wypicia lub zjedzenia czegoś. Mimo to, polecam do spróbowania, bo na prawdę warto.


Dostępność: Drogerie Natura
Cena: 8,99 zł

11 komentarzy:

  1. świetnie ten kolorek prezentuje się na Twoich ustach :) muszę się po niego wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję, że kolorek jest śliczny...ale jakoś nie mogę się do nich przekonać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwa kolorki z tej serii. Jestem z nich średnio zadowolona:/

    OdpowiedzUsuń