Gliss Kur Hair Repair with Liquid Keratin Complex

Cześć Dziewczyny!

Odkąd rozjaśniłam końcówki włosów mam duże problemy z ich rozczesaniem, ponieważ strasznie się przesuszyły i bardzo się plączą. Wiele słyszałam o produktach Gliss Kur, więc kupiłam je gdy zobaczyłam promocję w Rossmannie. Od tamtej pory odżywka w sprayu towarzyszy mi po każdym myciu włosów i nie wyobrażam sobie pielęgnacji włosów bez tego produktu.


Opakowanie: dosyć duże, poręczne w sprayu.
Zapach: nieco orientalny, pozostaje na włosach przez długi czas. Czytałam opinię, że dla wielu osób jest drażniący, ale ja go uwielbiam!!!
Wydajność: od 3 miesięcy zużyłam połowę opakowania przy częstotliwości mycia co drugi dzień.


Moja opinia:
Ta odżywka jest kosmetykiem bez którego nie radze sobie z rozczesaniem włosów po ich umyciu. Wystarczy, że spryskam nią wilgotne włosy i po chwili łatwo rozczesują nawet bardzo splątane pasma. Poza tym, produkt bardzo fajnie pachnie i pozostawia zapach na naszych włosach. Jak już wspomniałam po rozjaśnieniu końcówek włosów, miałam ogromny problem z ich przesuszeniem a co za tym idzie rozczesaniem ich zarówno suchych jak i mokrych. Na dłuższą metę mogę powiedzieć, że teraz ten problem w moim przypadku znikł i włosy ładniej się układają i są miękkie.

Cena: ok. 12 zł
Dostępność: Rossmann, Hebe, SuperPharm

8 komentarzy:

  1. Fajnie sie prezentuje ta odzywka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba się na nią zdecyduję :) miałam kiedyś jakąś odżywkę w spray'u od Gliss Kurr i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie wyobrażam sobie rozczesywania moich 'kołtunów' bez tej odżywki. Póki co jest niezastąpiona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z tej serii maskę do włosów i jestem z niej bardzo zadowolona więc chyba skuszę się i na tą odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska z tej serii także jest świetna :)) Zwłaszcza przy dość suchych włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otagowałam Cię!:)
      http://blondregeneracja.blogspot.com/2013/07/tag-byc-kobieta-oraz-mae-zakupy-gliss.html

      Usuń
  6. Mam w domu jedną odżywkę w sprayu z GlissKura i jestem zadowolona. Jak ja skończę to pomyślę o tej.

    OdpowiedzUsuń
  7. odżywka wspaniała. Kupujcie

    OdpowiedzUsuń