Upominki z Drugiego Świętokrzyskiego Spotkania Blogerek

Cześć Wam!
Pisałam już o Drugim Świętokrzyskim Spotkaniu Blogerek, pokazywałam zdjęcia, opisywałam co się działo. Przyszedł czas na to, żeby Wam pokazać jakie upominki przygotowały dla nas firmy. Są to w całości kosmetyki pielęgnacyjne:

 Joanna:
- Żel do golenia
- Balsam po depilacji
- Krem do depilacji nóg
 Mariza:
- Maseczka do twarzy z kwasem hialuronowym z algami morskimi
- Maseczka do twarzy z glinką zieloną i oczarem wirginijskim
- Peeling gruboziarnisty z olejkiem migdałowym
- Żel do mycia twarzy z bawełną i olejkiem awokado
 Bath and Body Works:
- Balsam do ciała
- Płyn do kąpieli (dostałam dodatkowo poprzez losowanie)
 Cintamani Poland:
- Szampon przeciwko wypadaniu włosów
- Szampon do włosów przetłuszczających się
 Apis:
- Koktail do ciała z żurawiną i granatem
 Elfa pharm:
- Olejek łopianowy z czerwoną papryką
- Jedwab w płynie
Ambasada Piękna:
- Lakier do włosów
- Olejek arganowy do włosów

Pachnąca szafa: saszetki do szafy/samochodu
Natajka: kolczyki babeczki i zawieszka
Urodomania: 10% zniżki na zakupy

Już zaczynam testy niektórych produktów. Których z nich jesteście najbardziej ciekawe? :)

10 komentarzy:

  1. Swietne kosmetyki!!
    Bardzo jestem ciekawa Marizy, a takze tego koktajlu do ciala Apis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariza nnie zadziwiła kosmetykami pielęgnacyjnymi, ja głównie tą firmę kojarzyłam z kolorówką :)

      Usuń
    2. Właśnie ja też myślałam, że Mariza robi tylko kolorówkę ;-)

      Usuń
  2. O, o! Ten olejek GP chodzi mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny na spotkaniu mówiły że ma bardzo dobry skład

      Usuń
  3. sporo dobroci :) ciekawe jak się u Ciebie spiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zachwycam sie produktami z Green Pharmacy i Joanny, które od jakiegoś czasu już znam i bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z Green Pharmacy miałam szapon który mnie bardzo rozczarował, zobaczym jak będzie teraz :)

      Usuń