Pomadka Celia 601 nude

Cześć Wam!
Wiele dobrego słyszałam o pomadkach Celia zarówno na blogach jak i na YT. Będąc w małej drogerii zauważyłam dość sporą ilość tych pomadek i zdecydowałam się na jedną o numerze 601.
Jest to typowa szminka nude, lekko podkreślająca nasze usta.

Konsystencja: kojarzy mi się z masełkami do ust
Wykończenie: błyszczące, podobne do błyszczyka.
Trwałość: średnia, dość szybko się zjada.
Opakowanie: bardzo fajne, solidne, estetycznie wykonane.
Moja opinia:
Ostatnio mam dużo do czynienia ze szminkami, błyszczykami czy masełkami dlatego też słynna szminka Celia musiała znaleźć się w moich rękach. Kolor 601 jest w delikatnym odcieniu różu, który bardzo ładnie podkreśla usta zarówno je nawilżając. Jednak nie jest ona zbyt trwała i nie przetrwa żadnego posiłku, dlatego często trzeba ją poprawiać aby utrzymać porządany efekt. Ma bardzo solidnie i estetycznie wykonane opakowanie nie tak jak np. Wibo Eliksir. Nie ma tu mowy o wycieraniu się napisów ani odpadaniu zatyczki. 
Bardzo spodobały mi się te pomadki, zwłaszcza za tak niską cenę! Jest to z pewnością produkt warty polecenia.

Cena: 8 zł
Dostępność: małe drogerie, Internet

Macie szminki Celia? Próbowałyście? Które kolory są warte polecenia? :)

18 komentarzy:

  1. 8? Ja je mam po 14 :( uwielbiam, najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajajaj uwielbiam takie kolory ;)) szkoda jedynie, że nie mogę u siebie jej nigdzie dostać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez na nią polowałam, ale w sumie już pomadek nie używam i zrezygnowałam, ale na ustach wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam 605,606 i chyba 601,na te dwa pierwsze brązy to długo polowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś ją zamowiłam na all... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 602 i uwielbiam, chcę dokupić właśnie 601:)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nigdzie nie mogę ich spotkać, kolor boski:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam nr 606 i uwielbiam ja ponad wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor i świetnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń