Pharmaceris Multilipidowy Krem Odżywczy

Czesc Dziewczyny!
Dużo ostatnio kolorówki na blogu, wiec chciałam Wam pokazać mój ulubiony multilipidowy krem odżywczy firmy Pharmaceris. Dowiedziałam się o nim głównie z filmików zmalowanej z YT i gdy zobaczyłam go w promocji w SuperPharm postanowiłam go wypróbować, zwłaszcza że kończył mi się wcześniejszy krem.
Od producenta:

Krem polecany do codziennej pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej i skłonnej do alergii. Stanowi także doskonałą ochronę przed zimnem i mrozem.

Delikatny krem lipidowy doskonale odżywia, uelastycznia i natłuszcza skórę. Zapewnia doskonałe nawilżenie dzięki zawartości wosków roślinnych, które chronią przed utratą wody. Skóra staje się gładka i miękka dzięki glicerynie i hialuronianowi sodu. Krem zapobiega podrażnieniom i łagodzi zaczerwienienia dzięki D - pantenolowi, który koi i pomaga w regeneracji naskórka. 

Konsystencja: dosyć gęsta, biała, szybko się wchłania.
Zapach: Bez konkretnego zapachu
Jest to bardzo fajny krem nadający się zarówno na dzień jak i na noc, ponieważ mimo jego gęstej konsystencji szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu. Ładnie nawilża skórę twarzy niwelując suche skórki, z którymi niestety borykają się posiadaczki suchej/bardzo suchej skóry. Jest bardzo wydajny, używam go od 4 miesięcy i jest go jeszcze dosyć sporo. Nie zapycha, ani nie podrażnia. Posiada wygodną pompkę, która wyciska małą ilość produktu. Bardzo dobrze sprawdza się w zimie ponieważ chroni przed zimnem i mrozem.

Cena: 31,87zł (w promocji)
Dostępność: SuperPharm, Hebe

7 komentarzy:

  1. Mój ulubiony krem, jest naprawdę wydajny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo go lubiłam. z tej serii świetny jest również lekki krem głęboko nawilżający ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o nim... powiedz mi czy nadaje się na dzień pod makijaż, czy raczej niebardzo???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne że tak! szybko sie wchlania i nie zostawia filmu wiec na pewno sie nada :)

      Usuń
  4. Od tych zdjęć przypomniało mi się,że nie weszłam dziś do Superpharm, a przechodziłam obok (rzadko tam bywam). Skleroza! ;-/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, muszę wypróbować :) bardzo lubię markę Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie skończyłam jedno opakowanie :) Lecę po kolejne :) Mam cerę mieszaną ale wrażliwą cieszę się że znalazłam taki dobry krem :)

    OdpowiedzUsuń