Matowe Smokey Make Up

Cześć Dziewczyny!
Ostatnio naszło mnie coś na robienie makijaży typu smokey w różnych wersjach. Ta jest akurat matowa a wykorzystaniem jedynie dwóch cieni. W najbliższym czasie planuje skupić się na bardziej kolorowych, letnich makijażach.

Jak wykonać makijaż:
1. Na początek precyzyjnym pędzelkiem podkreślamy załamanie powieki brązowym cieniem, a następnie mocno je rozcieramy.
2. Pozostałą część powieki pokrywamy jasnym cieniem łącząc oba kolory ze sobą.
3. Rysujemy kreskę żelowym eyelinerem i gdy jeszcze nie wyschnie rozcieramy ją, a zewnętrzny kącik lekko podkreślamy czarnym cieniem.
4. Dolną powiekę podkreślamy czarną bądź brązową kredką/cieniem i tuszujemy rzęsy.

Twarz:
Podkład Rimmel Wake Me Up
Puder Sephora Vanilla
Bronzer Honolulu W7

Oczy:
Jasny cień z paletki Sleek Paraguaya
Brązowy cień z paletki Sleek Au Naturel
Żelowy eyeliner Maybelline

Usta:
szminka Celia

8 komentarzy:

  1. Świetny :D strasznie mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie smoky to jeszcze wyższa szkoła jazdy ... ale próbuję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż! Podoba mi się właśnie to matowe wykończenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki klasyczny, subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super bardzo mi się podoba taki makijaż:))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny smokey eye :)Kiedy ja tak się pomaluję, wydaje mi się, że... wyglądam dziwnie. Może to tylko złudzenie / nieprzyzwyczajenie do ciemnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń