Makijaż Linda Hallberg I

Cześć Dziewczyny!
Jestem ogromną fanką makijaży Lindy Hallberg (jeśli o niej nie słyszałyście zapraszam na jej blog --> KLIK). Są one przede wszystkim perfekcyjne, każdy szczegół jest dopracowany a całość prezentuje się bajecznie! Zainspirowana Lindą postanowiłam odwzorować jeden z makijaży, niestety nie udało mi się aparatem uchwycić ciemnej zieleni na dolnej powiece, ale mam nadzieje, że choć trochę dałam rade :).

Linda:

Zdjęcia pożyczone z bloga Lindy

Ja:



Użyte kosmetyki:
Twarz:
Podkład Revlon Colorstay
Puder Sephora
Bronzer Bourjois

Oczy:
Jasny Cień paletka Sleek Paraguaya
Brązowy, czarny, zielony Cień paletka Sleek Darks
Eyeliner żelowy Maybelline
Tusz Lovely

Usta:
Szminka Beauty UK
Szminka P2 Flashdance

Co myślicie o makijażu? Lubicie takie kolory czy coś bardziej szalonego? :)

10 komentarzy:

  1. O rety, też chcę umieć się tak malować! Zakochałam się w tym makijażu, jest taki elegancki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie!:) Podziwiam Cię za precyzję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wygladasz!
    Bardzo podobaja mi sie twoje makijaze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie do konca przypomina ten Lindy,moze ze wzgledu na ujecia i roztarcie fioletu ale tez jest super i bardzo wyjsciowy. post dodany na urodomaniaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci wyszło :) odwzorowanie zawsze jest ciężkie ale można dać radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło inaczej ale również bardzo ładnie :))
    Ja też jestem fanką Lindy :) ale ona ma przede wszystkim też urodę jak kameleon- wszystko jej pasuje!:)

    OdpowiedzUsuń