Majowe Zakupy

Cześć!
Jak każdej wiadomo, Rossmann znów nas rozpieścił promocją -40% na kolorówkę dokładając jeszcze pielęgnację twarzy. Nie mogłam oczywiście nie skorzystać i miałam już upatrzonych kilka rzeczy. Nie kupiłam nie wiadomo jak dużo, lecz tylko potrzebne rzeczy. Wiadomo, najbardziej interesowały mnie kosmetyki kolorowe, ale stwierdziłam, że z pielęgnacji też coś wezmę, bo taka okazja może się długo nie trafić. A zatem mój wybór padł na:

KOLORÓWKA:


- Wibo Tusz do brwi 
- Maskara Lovely Pump Up
- Maybelline żelowy eyeliner Intense Black
- Podkład Rimmel Wake Me up True Beige
PIELĘGNACJA:


- AA Ultra Nawilżenie Aksamitny żel do mycia twarzy Algi Morskie + Kwas hialuronowy

- Rival de Loop Krem pod oczy z ekstraktem z figi kaktusowej



Wśród nich mam już swoich ulubieńców, które zapewne na stałe zagoszczą w mojej kosmetyczne, pomimo to, że uwielbiam testować nowe rzeczy, większość z nich to absolutny MUST HAVE! Chcecie wiedzieć, które z produktów tak mnie zachwyciły? O tym już niedługo :)

13 komentarzy:

  1. jestem bardzo ciekawa tego tuszu do brwi ;) nie używałam jeszcze niczego podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z moich ulubionych podkladow, dalam mu nawet nagrode Pieknosc roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz do brwi mnie chyba najbardziej interesuje :) Nie miałam nigdy tego typu produktu. Używałam kiedyś przezroczystej maskary z Miss Sporty, ale to się chyba nie liczy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten podkład Rimmel jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz tylko czekać na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zakupiłam niedawno ten żel z AA i czeka na testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje żelowego eyelinera z Maybelline bo przymierzam się go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz widzę że sporo osób sięgnęło do eyeliner Maybelline, tylko ja gapa nawet nie zwróciłam na niego uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W listopadzie o nim zapomnialam, wiec teraz nie moglam nie wykorzystac okazji ;)

      Usuń
  9. Kupiłam ten tusz z Lovely i jestem z niego bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkład tusz i żel do brwi zmam i lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokaźne zakupy! Mnie Rossmann jakoś nie skusił ;)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie podkład :)

    OdpowiedzUsuń