Ikea - co warto kupić część I

Cześć Dziewczyny!

Mam zamiar stworzyć dla Was w najbliższym czasie serie co warto kupić w Ikei. Jak wiadomo, Ikea jest sklepem, w którym możemy znaleźć wszystko zaczynając od drobnych rzeczy takich jak przybory kuchenne a kończąc na meblach, kanapach. Ja urządzając nasze mieszkanie skupiłam się jednak na dodatkach takich jak akcesoria do kuchni, łazienki czy dużego pokoju. Dziś chciałabym Wam pokazać kilka rzeczy, które można już nazwać swego rodzaju hitami i które bardzo polecam do kupienia.

Pierwsza rzecz to lampiony. Możemy je spotkać w kolorach białym i czarnym, ale w okresie letnim została wprowadzona kolekcja pastelowa, wiec można kupić też je w kolorach pomarańczy czy różu - dosyć szybko znikają z półek, więc należy się spieszyć ;). W ofercie znajdziemy także duże lampiony, ale według mnie nadają się one na balkon/ogórek bo do mieszkania/domu są zbyt duże.


Cena: 39,99 zł (ja trafiłam na promocje, która chyba nadal obowiązuje i zapłaciłam za nie 12,99 zł).


 Kolejna rzecz to doniczki "koronkowe". Są bardzo dobrze wykonane, nie z plastiku dlatego są bardzo sztywne. Mogą służyć także jako opakowanie na pędzle (ja ich m.in do tego używam) lub innego rodzaju akcesoria. Dostępne są jedynie w kolorze białym.

Cena: 7,99 zł/ szt.
Szklanki koktailowe mogę spokojnie nazwać "must have" tego sklepu. Wykonane są z bardzo grubego szkła  przez co są bardzo solidne i ciężko je stłuc. Mają śmiesznie niską cenę, dlatego przy każdej wizycie w Ikei wpadało do koszyka 4 lub 6 sztuk i oto mam ich już 18 w domu :P.

Cena: 1,29 zł/ szt.
 Ostatnią rzeczą w tej części są świeczki. Do wyboru do koloru, duże małe, pachnące, bez zapachu, czego tylko dusza zapragnie :). Małe świeczki (w słoiku) przeznaczone są do lampionów. Najbardziej znane wszystkim są z pewnością świeczki szklane w różnych wariantach zapachowych, takich jak: wanilia, zielone jabłuszko, róża, pomarańcza, jabłko i cynamon, owoce czerwone.

Cena: świeczka w szkle 4,99 zł
Opakowanie małych świeczek do lampionów 36 szt. 9,99 zł
Świeczki bezzapachowe (niebieska, fioletowa) 4,99 zł i 5,99 zł


Jak Wam się podoba taka seria propozycji z Ikei?
Jakie są Wasze ulubione produkty? :)

17 komentarzy:

  1. ja strasznie żałuje,że nie mam w okolicy nigdzie IKEI..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie bardzo mam, ale zawsze po drodze zaglądam :)

      Usuń
  2. Lubie Ikee, wlasnie za takie drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "w którym możemy znaleźć wszystko" - oj, ja ostatnio oglądałam katalog sklepu Jula i to tam mi się wydaje, że możemy kupić wszystko :-) Ja lubię biały wysoki kubek z Ikea - podobny do tych szklanek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem o którym mówisz :) mają też także miseczki. Niestety w sklepie Jula nigdy nie byłam, to jest moje osobiste odczucie co do Ikei, zawsze wszystko znajduje :).

      Usuń
  4. niestety i ja mam za daleko do ikei

    OdpowiedzUsuń
  5. lista świetna i narobiłaś mi ochoty na zakupy w Ikea :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten słoik na podgrzewacze, pomysł wart uwagi.
    Szklanki koktajlowe po 1,29zł??
    Sama nie wiem, czemu ja tak dawno byłam w Ikei? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mijam ikeę każdego dnia w drodze na uczelnię. Aktualnie zapatruję się na materiał którym będę mogła obszyć poduszki sofy, które aktualnie średnio mi pasują :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię świece zapachowe, lustra i rzeczy kuchenne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na pewno muszę kupić sobie te doniczki i lampiony :)
    bardzo fajny pomysł na post !

    OdpowiedzUsuń
  10. Te lampiony bardzo mi się pododbają<3 Gdybym miała bliżej do Ikei to chyba bym zbankrutowała bo uwielbiam kupować pierdołki do domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie jestem w trakcie bankrutowania :P

      Usuń
  11. Podobają mi się te lampiony. W sumie mam blisko Ikea to zawsze można się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam dodatki z Ikei, sama jak tam jestem to zawsze coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szklanki dostałam od babci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W te wakacje muszę się tam wybrać :) Doniczki koronkowe muszą być moje <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń