BLOGLOVIN!

Cześć Wam!
Wczoraj dowiedziałam się, co google planuje od 1 lipca i jestem wkurzona (ma zniknąć Google Reader)!!! Po co zmieniać coś co jest dobre? 
Z tego co słyszałam, ma zniknąć opcja obserwatorów oraz pojawianie się najnowszych wpisów blogów, które subskrybujemy.... Ile jest w tym prawdy? Niestety nie wiem, bo na każdym blogu czytam co innego. Jedni mówią, żeby nie panikować, że zostanie to w jakiś sposób rozwiązane, inni żeby się przenosić m.in na BLOGLOVIN.



Ja na wszelki wypadek przeniosłam bloga także na tę stronę, dlatego możecie znaleźć mnie też TUTAJ (lub klikając w baner bloglovin po prawej stronie).

Co o tym wszystkim myślicie? Czy może wiecie jak będzie się to odbywać? Może zostanie to w jakiś sposób rozwiązane? Koniecznie dajcie znać!!

5 komentarzy:

  1. Z tego co wiem, w ostatnim oficjalnym powiadomieniu google potwierdziło, że zniknąć ma google reader, czyli tylko te najnowsze wyświetlane posty to https://www.blogger.com/home?pli=1 - nie sami followersi :) Ale kto wie... kto wie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiepsko bybyło tez ratowałam się bloglivin'em ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież o tym, że Reader znika już wiadomo od pół roku. :-) I to, niestety dla wielu, prawda. Trzeba znaleźć inne miejsce.

    OdpowiedzUsuń