Alverde olejek z dzikiej róży i rokitnika

Cześć Dziewczyny!
Od kilku miesięcy testuję słynny olejek firmy Alverde. Posiadam wersję zapachową dzikiej róży i rokitnika, bardzo żałuję,że nie mogłam wypróbować porzeczki, którą bardzo chciałam kupić, ale okazało się, że ją wycofali :(. Niemniej jednak postanowiłam wypróbować olejek i jestem nim zachwycona!

Konsystencja: rzadka, żółta, tłusta.
Zapach: wbrew pozorom nie nastawiajcie się na piękny, drogeryjny zapach róż, wyczuwalny jest bardziej rokitnik, który nie do końca mi odpowiada. Z czasem wręcz mnie zaczął drażnić.
Wydajność: olejek zamknięty w 100 ml buteleczce jest bardzo wydajny. Używam go od 3 miesięcy i nawet nie zużyłam połowy.

Skład:
Jak widać olejek zawiera same składniki pochodzenia naturalnego np. Olej słonecznikowy, sojowy, z nasion winogron, z nasion słodkiego migdałowca, dzikiej róży, z owoców rokitnika, witamina E (Tocopherol) oraz tzw. "parfum" zwykle nie jest to dobry składnik INCI w kosmetykach, lecz tutaj są to tylko naturalne substancje zapachowe.

Moim zdaniem olejki alverde są kosmetykiem godnym polecenia głównie na ich ekologiczny skład, nie znajdziemy w nich grama chemii, którą wypchane jest większość kosmetyków. Olejek ma fajna konsystencję, nie wchłania się w 100% lecz zostawia lekką warstwę na skórze, dlatego radze używać go na noc. Świetnie sprawdza się nie tylko do nawilżania/ natłuszczania naszej skóry lecz także można go używać jako zamiennik kremu/pianki do golenia nóg, gdyż nie mamy po nim żadnych podrażnień czy alergii. Ja olejku używam głównie na nogi oraz na dekolt i widzę że skóra w tych miejscach nie jest przesuszona, podrażniona ani napięta jak było wcześniej. Nie jest on niestety dostępny w Polsce lecz w Niemczech, ale można go dostać na allegro bądź innych sklepach internetowych (ale niestety cena jest wtedy dużo wyższa).

Cena: 2,95 euro
Dostępność: drogerie DM

6 komentarzy:

  1. Ogolnie lubie kosmetyki Alverde, choc tego olejku jeszcze nie mialam okazji sprobowac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go, też niestety nie załapałam się już na porzeczkowy.. zapach mi w nim za bardzo nie odpowiada, dlatego póki co mój tż z niego korzysta i jest zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować na moje nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam, ale właśnie zapach jest taki mocny i intensywny boję się, że zacznie mnie szybko drażnić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mnie zapach denerwuje, dlatego żałuje że nie ma juz porzeczkowego :(

      Usuń