Urodzinowy Haul

Cześć Wam!
Chciałabym Wam dzisiaj pokazać kilka kosmetyków o których bardzo dużo słyszałam i od dłuższego czasu miałam ochotę ich wypróbować. Nadarzyła się taka okazja, ponieważ miałam urodziny. Długo myślałam, co wybrać, a kupiłam:


Kosmetyki zamówiłam z portalu cocolita.pl. Muszę powiedzieć, że bardzo ich polecam ponieważ zamówienie złożyłam w piątek wieczorem, a w poniedziałek popołudniu dotarła przesyłka.

1. Sleek Sparkle 2 - do tej pory palety, które posiadam ze Sleeka były głownie matowe, chciałam spróbować bardziej perłowych makijaży i nie zawiodłam się! Kolory nie są nachalne i "napchane" brokatem, jest on raczej drobny i cienie są idealne do makijaży wieczorowych. Cena: 32,99 zł

2. Revlon Colorstay 180 - podkład, który dla wielu osób jest numerem jeden. Duża liczba wizażystek ma go w swoim kufrze i po przeczytaniu wielu opinii i obejrzeniu filmików zdecydowałam się na jego kupno. Cena: 29,90 zł

3. Pędzelek Hakuro H77 - klasyk jeśli chodzi o rozcieranie cieni. Mam na tym punkcie lekką obsesję dlatego musiałam go mieć! Cena: 15,90 zł

4. Pędzelek Hakuro H76 - w moim zestawie pędzli bardzo brakowało mi precyzyjnych pędzelków i powiem Wam, że ten jest rewelacyjny! Nie wyobrażam sobie teraz makijażu bez jego użycia. Cena: 15,90 zł


Macie któryś z tych kosmetyków? Co o nich myślicie?

15 komentarzy:

  1. ja już czekam na makijaże z tą paletą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, Justynka widze że ostatnio Cie bardzo makijaże zainteresowały :)

      Usuń
  2. Revlon jest moim hitem, bardzo go lubię i zawsze do niego wracam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle Hakuro coraz bardziej kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myślałam nad kupnem tej paletki. Czekam na Twoją opinie o niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście na początku wszystkiego najlepszego! :*
    sparkle2 mam i jest świetna! color stay miałam na swoim ślubie i bardzo go lubiłam. a pędzle z hakuro mam chyba wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo pochwal sie cala kolekcja na blogu :D

      Usuń
  6. muszę kupić ten Hakuro h76 koniecznie:) też brakuje mi takiego precyzyjnego cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać, aż pokażesz makijaże wykonane paletą sleeka :)
    Też bardzo lubię pędzle hakuro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko bede miała wolą chwile na pewno coś zmaluje ;)

      Usuń
  8. Spóźnione ale szczere życzenia wszystkiego najlepszego:*
    Mam oba pędzelki niestety H77 dość mocno drapie a z malutkiego jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)! troszke drapie ale ladnie rozciera, a to najwazniejsze :D

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego!:) Revlon Colorstay to mój podkład numer 1 od wielu lat. Ja swój mam w kolorze 220 Natural Beige. Pędzel H77 mam od ponad roku i jestem z niego bardzo zadowolona. na początku faktycznie troszkę drapie, ale potem jest już dobrze. Jestem ciekawa tej nowej paletki i czekam na makijaż z nią w roli głównej.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tego podkładu z revlona bo mam nearly naked i bardzo go lubie ale na okres letni przy opalonej buzi jest za jasny i mysle o innym... a jaki ma zapach? pachnie w ogole? bo NN niestety smierdzi :P i jest to jedyny jego minus :D

    OdpowiedzUsuń
  11. numerek 3 faktycznie klasyk ;) mam i lubię bardzo!

    OdpowiedzUsuń