Smoothie!

Cześć Dziewczyny!
Dziś post niekosmetyczny, mianowicie ostatnio postanowiłam "wziąć" się za siebie, ponieważ przez zimę zrobiłam się leniwa w wielu kwestiach. Sporo ostatnio na blogach słychać o sokowaniu, które jest dla nas baaardzo zdrowe. Pomyślałam, czemu nie? warto spróbować. Wybrałam wersję owocową, ponieważ jakoś dodatki warzyw mnie nie przekonują. Oto moje dzieło, które sprawdza się także jako napój w gorące dni kiedy go schłodzimy bądź dodamy kilka kostek lodu:

Składniki na dwie porcje:
2 banany
1 ananas
siemię lniane (według uznania)
mleko bądź jogurt (najlepiej grecki)
Kilka kostek lodu


Teraz zamierzam robić smoothie/koktajle/soki z dodatkiem musli, granoli czy pestek słonecznika.
Polecam Wam wszystkim spróbować! Jako deser, przekąskę lub na śniadanie. 
Ja zastępuje tym słodycze, których nie jem już od miesiąca i wiece co? Wcale nie jest mi ich brak :).

Robicie koktajle? Lubicie? Macie swoje ulubione smaki?

7 komentarzy:

  1. ja robię z bananem, mlekiem, 1 łyżeczką miodu i sokiem z cytryny - jest pysia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm z sokiem z cytryny jeszcze nie próbowałam :D

      Usuń
    2. Smaka mi narobiłyście :)

      Usuń
  2. Lubię koktajle i szaleję z połączeniami smakowymi. Z tym, że ja lubię dodatek warzyw, a zwłaszcza liści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno pycha:) Uwielbiam takie koktajle:)

    OdpowiedzUsuń