Smoky eyes II

Cześć!
Zabrałam się porządnie za robienie makijaży. Pomyślałam o wersji typowo wieczorowej czyli klasyczne smoky eyes w czarno brązowym odcieniu. Chciałam Wam pokazać dwie wersje ust w zestawieniu z makijażem, klasyczny odcień nude oraz fuksja. Ja mam swojego faworyta w mocniejszym kolorze ust, ciekawa jestem, która z wersji przypadnie Wam bardziej do gustu:

Wersja nude:
 Wersja z fuksją:
Użyte kosmetyki:
Twarz:
Podkład Revlon Colorstay 180
Puder Sephora
Bronzer W7 Honolulu

Oczy:
Czarny Cień Inglot
Jasny w wewnętrznym kąciku Inglot
Brąz w załamaniu Kobo Cafe Latte

Usta:
Nude - p2 050 Flashdance
Fuksja - Wibo Elixir nr.3

Co myślicie? Która wersja podoba Wam się bardziej? :)

9 komentarzy:

  1. jesteś moją inspiracją :D przepiękne oczy :D
    wole wersję nude, chociaż kolor drugiej szminki jest prześwietny

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknybmakijaż, zarówno wersja nude, jak i fuksja :-)
    Chciałabym umieć tak pięknie pomalować sobie oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, trening dużo daje, na prawde :)

      Usuń
  3. lubię Twoje zdjęcia, bardzo przyjemne to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W wersji z ustami nude jest rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obie wersje są dobre ale z fuksją jest perfekcyjna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersja z jasnymi ustami jest prześliczna!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń