P2 Flashdance

Cześć!
Przedstawiam Wam pomadkę niemieckiej firmy P2 o nazwie Flashdance. Będzie odpowiadać wszystkim jeśli tylko lubicie lekko podkreślone usta tak zwane nude. Fajnie sprawdza się na co dzień, ale pasuje także do makijaży wieczorowych.

Szminka bardziej przypomina błyszczyk, ponieważ po aplikacji nasze usta się błyszczą. Mimo to szminka jest dosyć trwała co mnie bardzo zdziwiło, ponieważ myślałam, że jedynie pomadki matowe trzymają się długo na ustach. W dodatku jest nawilżająca i tym samym zbawienna dla moich ust, które mają tendencję do przesuszenia i nie tolerują niektórych szminek matowych. Łatwo rozprowadza się ją na ustach (przypomina w konsystencji sztyfty z carmex).
Dla przypomnienia makijaż z użyciem szminki p2 i i link do niego KLIK
Lubicie takie cieliste pomadki czy wolicie bardziej kolorowe? :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie twój makijaż :-) Rzeczywiście ślicznie wygląda ta szminka.
    Ja wlasnie dziś stałam przed stoiskiem P2, ale niestety wogóle nie zwróciłam uwagi na szminki (szukałam lakieru;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda! mają genialnie szminki, nastepnym razem nie przepuść takiej okazji ;)

      Usuń
    2. napewno zwroce na nie uwage :)

      Usuń
  2. Pomadki z serii sheer glam są w stałej ofercie :P to nie jest żadna limitowanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostałam poinformowana że szminki w opakowaniu srebrnym sa w stałej sprzedaży a w czerwonym to tylko limitka.

      Usuń
    2. Obydwie są w stałej xD mam dm pod nosem i 6 sheer glamów i wiem o czym piszę :P

      Usuń
    3. ok w takim razie poprawie :)

      Usuń
    4. Tutaj jeszcze masz lik do produktów które są w stałej ofercie :3 szminki z limitowanek p2 generalnie zawsze mają inny design :P http://www.dm.de/de_homepage/p2_home/p2_produkte/produkte_lippen/produkte_lippen_lippenstifte/

      Usuń
  3. Śliczny kolor ma ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ślicznie ale ja już się przekonałam, że wyglądam w takich kolorach średnio.. albo może nie znalazłam jeszcze dobrego koloru;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor, jednak ja wolę żywsze pomadki na ustach, takie jasne chyba by mi nie pasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją i bardzo często jej używam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie niestety za bardzo takie cieliste kolorki nie pasują, ale jestem fanka delikatnego makijazu, wiec dla tej szminki jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na co dzień cieliste, ale na wieczór bądź spotkanie zdecydowanie kolorowe...

    OdpowiedzUsuń