Zakupy z Niemiec w DM

Cześć!
Dziś przychodzę do Was aby pokazać Wam ile dobroci mąż przywiózł mi z Niemiec z drogerii DM. Są to produkty marek Balea, Alverde i p2, które są nie dostępne w Polsce nad czym bardzo ubolewam. Ale co ja tu będę gadać, popatrzcie same...

Balea:
- Mydła w płynie: Brzoskwinia i Nektarynka, Oliwka i Cytryna, Miód i Mleka oraz Kremowe do skóry wrażliwej.
- Żele pod prysznic: Miod i Mleko, z olejkiem Yang-Yang oraz Energetyzujący z olejkiem pomarańczowym.
- Płyn micelarny
- Peeling limonkowy
- Serum na końcówki włosów

Alverde:
- Korektor w odcieniu 002 Beige
- Puder
- Olejek z dzikiej róży (niestety nie było porzeczkowych :()

P2:

Spora ilość szminek w różnych odcieniach :D

Macie któryś z tych produktów? Polecacie?

18 komentarzy:

  1. Wooow, ile dobroci :)
    Ilość szminek wygląda jakby mąż nie mógł się na kolor zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzialam mu zeby kupil duzo i tak tez zrobil :D

      Usuń
  2. Aż się uśliniłam ;) Miłego zużywania.

    OdpowiedzUsuń
  3. I te zakupy zrobił mąż samodzielnie ? Chylę czoła i idę przedstawić Twój post mojemu - niech się uczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzialam mniej wiecej co ma kupic i dal rade ;)

      Usuń
  4. Chyba pol dm mąz wykupił ;) POrzeczkowego olejku już od paru miesiecy nie ma w sprzedazy, bo wycofali ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam, nie polecam, ale zazdroszczę każdego z osobna :D :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kojarze mydelka UK :) sa bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. ile szminek :O a jakie piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mąż Cie musi kochać bo tyyyyle dobrocie Ci przywiózł :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój mąż wie jakie prezenty najbardziej cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile szminek pokazuj swatche:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy :) Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wydaje mi sie, ze z DM ogolnie zniknal olejek porzeczkowy na amen. na ich stronie internetowej juz go nawet nie ma :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę ;) ja jeszcze nie stosowałam żadnych kosmetyków z tych firm jednak niedługo zamierzam zamówić sobie odżywkę firmy Balea

    OdpowiedzUsuń