Siquens Med Expert Krem Nawilżający

Cześć Dziewczyny!
Wreszcie się zebrałam żeby napisać nowy post. Jaki czas mnie nie było, a kosmetyków do recenzji trochę się zebrało. Dzisiaj chciałabym Wam opisać mój ulubiony krem nawilżający na dzień z którym od dłuższego czasu się nie rozstaję.

Konsystencja: Po wyciśnięciu z tubki wydaje się gęsty lecz gdy zaczniemy go nanosić na twarz okazuje się dość rzadki i łatwo rozprowadza się na skórze.
Zapach: Bez zapachu
Pojemność: 30 ml
Wydajność: duża, używam go codziennie rano od 3 miesięcy i końca nie widać ;)

Opis producenta:

Moja opinia:
Mój pierwszy kontakt z tym kremem zaczął się wówczas gdy dostałam kilka jego próbek od koleżanki. Już wtedy widziałam, że ma bardzo dobry wpływ na moją suchą skórę dobrze ją nawilżając. Nie mogłam się oprzeć aby go nie kupić gdy zobaczyłam go w promocji w SuperPharm za 14,99 zł.
Krem błyskawicznie się wchłania i jest idealny pod podkład ponieważ nie roluje się. Odczuwalnie nawilża skórę, nie ściąga jej ani nie podrażnia. Nie polecam go jedynie na noc dla osób, które mają bardzo suchą lub przesuszoną skórę ponieważ może się okazać zbyt słaby, lecz na dzień jest jak najbardziej ok :).
Skład:
Aqua, Cetearyl Ethylhexanoate, Cyclopentasiloxane, Cetyl Alcohol, Isohexadecane, Butylene Glycol / Alomnd Oil PEG-6-Esters / Caprylyl Glycol / Glycerin / Carbomer / Nordihydroguaiaretic Acid / Oleanolic Acid, Butylene Glycol / Enantia Chlorantha Bark Extract / Oleanolic Acid, Glycerin, Propylene Glycol / Glycerin / Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum / Caesalpinia Spinosa Gum, Macadamia Integrifolia Seed Oil / Tocopherol, Polyacrylamide / Hydrogenated Polydecene / Laureth-7, Glyceryl Stearate Citrate, Stearyl Alcohol, Magnesium Aspartate / Zinc Gluconate / Copper Gluconate / Calcium Gluconate, Dimethicone, Tocopherol, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol / Methylchloroisothiazolinone / Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Parfum / Benzyl Salicylate, BHA 

Dostępność: SuperPharm, Hebe, Internet
Cena: około 30-40zł (lecz często dostępny jest w promocji)

Jakie są Wasze ulubione kremy? Używałyście kiedyś Siquens?

4 komentarze:

  1. :) bardzo fajny wydaje się ten krem ;) patrząc na opis

    OdpowiedzUsuń
  2. szukam i szukam jakiegos fajnego kremu na dzien innego niz Loreal cos ostatnio mam problem z ta firma.

    OdpowiedzUsuń