P2 Lipstick 043 Pont Neuf

Czesć Wam!
Przyszedł czas na recenzję jednej z siedmiu szminek, które pokazywałam Wam w zakupach z Niemiec. Ostatnio zwariowałam na punkcie szminek i ciągle mi mało! W kolorze tej szminki się zakochałam bo zarówno jest ona naturalna, ale i wyrazista.
Opakowanie: jak na razie wydaje się dosyć solidnie, choć nie wiem czy z czasem nie zetrą się napisy.
Konsystencja: Kremowa, nawilżająca
Trwałość: średnia
Kolor: 043 Pont Neuf
Szminka ma cudowny różowy kolor, który bardzo ładnie podkreśla usta. Nie trzeba nałożyć jej wiele aby pokryć całe usta, ponieważ ma bardzo kremową konsystencję. Fajnie nawilża usta zapobiegając ich wysuszeniu na długi czas. Tak jak wspomniałam, jej trwałość jest średnia i nie przetrwa posiłku, ale ma fajną zaletę z którą nie spotkałam się przy żadnej pomadce, ponieważ zostawia lekki kolor na ustach przez kilka godzin nie wysuszając ich przy tym jak np. lip tint. Jeszcze jednym plusem tych szminek jest to że są bardzo tanie i jest ich duży wybór, szkoda tylko, że nie są stacjonarnie dostępne w Polsce.
 Swatch:


Cena: 1,95 euro
Dostępność: drogerie DM

Lubicie produkty P2? Miałyście jakiś kosmetyk tej firmy?

12 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy, niestety :c
    ale szmineczka ma PRZECUDNY kolor! pięknie się prezentuje na ustach : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham szminka z P2 :D ogólnie ich wszystkie mazidła do ust przebijają essence/catrice i resztę dostępnych drogeryjnych marek z kosmetykami do ust :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę bardzo twarzowy róż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę mamę mojego M. o nią, bo jest w Niemczech:))

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jedną ale jest zbyt jasna do mojej karnacji ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojoj <3 mam kilka odcieni tych szminek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie ich szminiki za konsytstencje , kolor i cene !!!:)

    OdpowiedzUsuń