Carmex Lip Balm Mint SPF15

Cześć!
Dziś chciałabym Wam pokazać pierwszy z produktów firmy Carmex, z wielu jakich dostałam :). Jest to Carmex miętowy balsam do ust w tubce.
Konsystencja: dość gęsta, lecz łatwo rozprowadza się na ustach.
Opakowanie: fajne, małe poręczne.
Zapach: 
Zastosowanie: Carmex działa skutecznie kojąc i nawilżając i chroniąc suche, popękane usta.

Moja opinia:
Już kilka razy pisałam Wam o tym, że mam duży problem z suchością ust, dlatego jestem na tym punkcie szczególnie wyczulona i staram się cały czas nawilżać wargi. Miałam już w swojej kolekcji dwa produkty z firmy Carmex (w słoiczku i sztyfcie) z których byłam bardzo zadowolona. Przyszedł czas na przetestowanie tego balsamu w tubce. Byłam nieco sceptyczna jeśli chodzi o końcówkę balsamu, ale okazało się, że jest bardzo fajna i ładnie, równomiernie rozprowadza produkt. Uwielbiam zapach i smak mięty dlatego ten balsam zdecydowałam się otworzyć jako pierwszy i muszę powiedzieć, że jest świetny! Bardzo długo pozostaje na ustach, lekko je rozświetlając i tworząc warstwę ochronną także przed promieniami słońca, gdyż posiada SPF 15.
Zalety:
-mała, wygodna tubka
-zapach! mmm kocham miętę
-chroni przed promieniami słońca i posiada SPF 15
-długo pozostaje na ustach
-cena 
-nawilża

Wady:
-BRAK!

Cena: 10 zł
Dostępność: Rossmann, Natura, Superpharm, Hebe, internet

Czy używacie jakiegoś produkty firmy Carmex? Jakie są Wasze doświadczenia? :)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam miętowe mazidła do usta, ale do Carmexu już chyba nie wrócę. Byłam z niego zadowlona, ale bez szału. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie carmex w ogóle nie przypadł do gustu :|
    ale próbowałam tylko tej wersji w tubeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze okazji używać Carmexa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Carmex. W każdej postaci.. chociaż klasyczny słoiczek jest moim faworytem ;) Carmex stosuje nałogowo - na noc, na dzień (na szminkę, pod szminkę), samodzielnie. Suma sumarum mam go na ustach cały czas :)

    OdpowiedzUsuń