Eyeliner Golden Rose

Cześć!
Każda z nas wie jak ciężko jest dojść do wprawy aby robić równą, niezbyt grubą kreskę na powiece. Sama musiałam długo ćwiczyć, aby wychodziła w miarę prosta, choć i tak czasami mam dni kiedy po prostu nie jestem z niej zadowolona. Według mnie podstawą jest dobry eyeliner. Osobiście bardzo polubiłam się z eyelinerami w pisaku i głównie dzięki nim wychodzi i w miarę prosta kreska. Oto jeden z moich ulubionych:


Jest to Golden Rose Precision Liner. Ma fajną, szpiczastą końcówkę, która jest dość precyzyjna i łatwo maluje się nią kreskę. Jeśli jeszcze nie próbowałyście koniecznie ją sprawdźcie! Ja na początku popełniłam ten błąd i zaczęłam naukę kresek od eyelinera w pędzelku i uwierzcie była to dla mnie katorga... Teraz opanowałam także tego typu eyeliner jednak chyba już na zawsze pozostanę wierna pisakom lecz spróbuje innej firmy. W tym kosmetyku znalazłam jednak dwie wady. Pierwsza to to że nie uzyskamy bardzo czarnej kreski, dlatego poprawiam ją czarniejszym eyelinerem. Drugi minus jest taki że liner z Golden Rose nie jest najlepszy kiedy chcemy zrobić tak zwaną "jaskółkę" wyciągając dalej kreskę, jest ona zbyt gruba i szybko znika.
Swatch:
Cena: 16 zł
Dostępność: sklepy Golden Rose, internet, mniejsze drogerie.

Podsumowując, lubię ten eyeliner głównie ze względu na jego końcówkę, jednak następnym razem ochotę spróbować liner z Mememe oraz żelowy z Inglota, czy któraś z Was używała ich? Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do kresek?

7 komentarzy:

  1. Ja używam żelowych eyelinerów Inglota. Moje kreski dalekie są od ideału, ale odkąd stosuję tę wersję kosmetyku, wyglądają znośnie. Zupełnie nie umiem posługiwać się eyelinerem w kałamarzu. kreska jest krzywa i dochodzi do sklejenia rzęs...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam z tym problem, ale nie poddawałam się i ćwiczyłam dalej choć pędzle latały w powietrzu bo z natury jestem niecierpliwa ;)

      Usuń
  2. tego nie miałam, ale podobno jest polecany. a żelowy z Inglota bardzo szybko wysycha. ja polecam Ci Eveline 2000 Procent w buteleczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w buteleczce mam, szukam w pisaku lub żelowy :)

      Usuń
  3. Od wczoraj też jestem szczęśliwą posiadaczką tego linera i zakochałam się w nim od pierwszego użycia:) Jest super:) Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  4. nie potrafię nim rysować kresek, za cholerę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej wow jaki on tani, nigdy go nie widzialam.wolisz te w pisaku czy linery w kamieniu?

    OdpowiedzUsuń