Dermedic Hydrain2 krem nawilżający

Cześć!
Czas zimy nie jest niestety dobry dla naszej skóry, dlatego trzeba ją mocno nawilżać. Ja posiadam cerę suchą co w tym okresie czyni ją jeszcze bardziej przesuszoną. Znalazłam jednak na to sposób, a dokładnie krem Dermedic Hydrain2.

 Opis producenta:

Krem ma baaardzo gęstą konsystencje i ja używam go jedynie na noc, ponieważ zostawia na naszej twarzy lekki film. Nie jest to krem który wchłania się w kilka sekund i nie czujemy go, jest to krem ciężki, który pozostawia skórę lekko tłustą, dlatego nie polecam go osobom które tego nie lubią, mi to jednak nie przeszkadza jeśli stosuje go na noc. Dzięki używaniu go po pewnym czasie zauważyłam, że moja cera nie jest tak sucha jak była i nie ma na niej żadnych suchych skórek. Jeśli macie taki problem jak ja polecam Wam ten produkt! Krem ten sprawdza się niestety jedynie zimą i tylko na noc, nie polecam używania go pod podkład. Nie podrażnia skóry, nie zapycha ani nie ściąga. Fajnie nawilża ale też natłuszcza.

Produkt zamknięty jest w szklanym słoiczku, który jest bardzo estetyczny i trwały.



Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Methylpropanediol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, Urea, PEG-100 Stearate (and) Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Triethanolamine, Agrylates/C10-30 Ak=lkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum/DMDM Hydantoin (and) Methylchlorosothiazolinone (and) Metylisothiazolinone, EDTA, Parfum.
Swatch:

Cena: ok. 40 zł (teraz w promocji superPharm 1+1)
Dostępność: SuperPharm

Jakich kremów Wy używacie?

6 komentarzy:

  1. Mogłabyś dorzucić zdjęcie składu? ;) Bo czuję się lekko pokuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyadaje się ciekawy, ja mam bardzo suchą skórę, może kiedyś go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że zimą pod podkład sprawdza się świetnie!
    Polecisz coś na lato, lżejszego co dawało by podobne nawilżenie jak Dermedic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię kremy firmy Siquens i Pharmaceris :)

      Usuń
  4. przez cala zime uzywalam go , gdy chcalam zmienic w koncu na cos innego, to tamte nie dawaly rade i zawsze wracalam do tego <3!

    OdpowiedzUsuń