Ambasador marki Carmex

Witajcie!
Przepraszam bardzo za moją ostatnią nieobecność i brak postów na blogu, ale cały wolny czas poświęcam na pisanie pracy magisterskiej, a poza tym przez tą zimę mam strasznego lenia. Z ustęsknieniem czekam na wiosnę i słonko :).



A teraz wiadomość z ostatniej chwili!! Właśnie dowiedziałam się, że zostałam Ambasadorem marki Carmex!! Jestem w szoku, ponieważ nawet na to nie liczyłam, dlatego niedługo możecie spodziewać się recenzji tej marki (z którą miałam już styczność i jestem bardzo zadowolona) a także konkursu :).


Trzymajcie się i mam nadzieje, do do szybkiego napisania ;)

11 komentarzy:

  1. Oj tak, wiosna by się przydała! :)

    Gratuluję! :)
    Moja przyjaciółka, z którą prowadzę bloga, również została ambasadorką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy chyba tęskną za wiosną - uwielbiam carmexy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie tylko ty masz lenia na pisanie ja również a ta zima już niech się skończy bo mam już dość tej handry przy tej brzydkiej pogodzie. Chce słoneczka, ciepełka i większą chęć na wyjście na dwór z córką. Straszny ze mnie zimoluch i jak tylko taka brzydka pogoda to siedzimy w domu ale tęsknimy już do wiosny i ładnej pogody. Pozdrawiam i gratuluje.

    OdpowiedzUsuń