Zamówienie ze sklepu Choisee

Cześć Wam!
Wiem, że wiele z Was trafiło jakiś czas temu na promocję -60% sklepu internetowego Choisee. Z uwagą śledziłam coraz to nowe posty na blogach kosmetycznych gdzie duża część z Was czuła się oszukana poprzez przeklejane daty ważności, złe składy kosmetyków. Ja notkę piszę dopiero teraz ponieważ moja paczka została zgubiona przez Świętami przez pocztę polską i dopiero niedawno do mnie dotarła. Niżej możecie zobaczyć zdjęcia kosmetyków które zamówiłam oraz moją opinię na ich temat.

1. Tonik Różany dla cery suchej i normalnej.
2. Krem nawilżający do twarzy.
3. Masło do ciała o zapachu mango.
4. Mydło z Masłem Shea (dostałam w prezencie w ramach rekompensaty za długi czas oczekiwania).

Pierwszy z produktów który chciałabym Wam pokazać to Tonik Różany. Jest to chyba jedyny kosmetyk, który jest rzeczywiście ekologiczny i ma bardzo krótki skład (z czego bardzo się cieszę). Na razie o toniku mogę powiedzieć tylko tyle, że pięknie pachnie, ale jeszcze go nie używałam, ponieważ czekam aż skończy się mój stary. Z pewnością doczekacie się recenzji.
Skład:
Mydła (o zapachu cynamonu, pitchouli, pomarańczy) także nie zdarzyłam jeszcze przetestować, ponieważ niedawno otworzyłam nowy żel pod prysznic. Nie jestem jednak przekonana co do zapachu, nie wyczuwam tam jednak zapachu żadnego ze składników powyżej, jak dla mnie pachnie ziołami. Dostałam je jednak w prezencie wiec nie będę wybrzydzać i może kiedyś zdecyduje się aby je użyć, a wtedy z pewnością napiszę coś więcej ;).

Krem nawilżający do twarzy jest kosmetykiem o tak "bogatym" składzie że nie zdecydowałam się go położyć na twarz, gdyż jestem pewna że by mi zaszkodził. Wszystkie kremy które do tej pory używałam do twarzy nie posiadały parabenów, perfum ani alkoholu w składzie. Ten niestety ma wszystkie trzy.... Ponadto, baaardzo intensywnie pachnie. Owszem, zapach jest bardzo przyjemny, kojarzy mi się z perfumami, ale do twarzy!!?? Znalazłam dla niego inne zastosowanie, mianowicie służy mi jako krem do rąk i wiecie co? Sprawdza się w tym świetnie! Na prawdę pięknie wygładza i nawilża ręce.

Ostatnim z produktów który posiadam (przepraszam za brak zdjęcia) jest masło do ciała o zapachu mango. Z tego kosmetyku jestem bardzo zadowolona. Nie ma konsystencji prawdziwego masła, ale to jest akurat jego plusem, bo nie lubię bardzo gęstych maseł. Super pachnie, szybko wysycha i bardzo fajnie nawilża. Serdecznie polecam!

Podsumowując, ja jestem zadowolona z kosmetyków które zamówiłam. Nawet te które okazały się dla mnie nie odpowiednie znalazły inne zastosowanie. Mimo tego jestem jednak zła na firmę Choisee o to, że reklamuje się jako firma z kosmetykami ekologicznymi, a takimi one nie są. Brak jest składu kosmetyków na stronie, ale to z pewnością celowe, ponieważ mało kto z pełną świadomością zdecydowałby się na ich kupno.

Czy Wy też zamawiałyście te kosmetyki? Jakie są Wasze doświadczenia?


8 komentarzy:

  1. Ja na szczęście nie zamówiłam tych kosmetyków, jednak czasami puste konto jest dobre ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz już rozumiem, skąd brak składów na stronie;D ja miałam w koszyku też tą wodę różaną, ale w końcu nie kupiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie to mydełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja 2 żele kupiłam, do twarzy
    jeszcze nie używałam..

    OdpowiedzUsuń
  5. zamówiłam na szczęście tylko mydełka.. są ok ale też czekałam długo na wysyłkę

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej marki zupełnie ..

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie miałam okazji ich testować i szczerze to słysze o nich pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tonik i krem- niestety krem mnie zapchał, a mój tonik okropnie śmierdzi...z różami nie ma nic wspólnego niestety:(

    OdpowiedzUsuń