Tusz Max Factor False Lash Effect

Cześć!
Dziś chciałam Wam pokazać moją ulubioną maskarę. Bardzo często możecie ją zobaczyć w opisach kosmetyków użytych do wykonania makijażu. Z pewnością dobrze ją znacie oraz jej inne wersje: fioletową i czarną.

Plusy:
+ precyzyjna szczoteczka - może dla niektórych wydać się zbyt duża, ale przy dłuższym użytkowaniu przyzwyczaicie się do niej. Szczoteczka idealnie rozdziela rzęsy i nawet przy trzeciej warstwie tuszu nie skleja ich, ani nie tworzy tzw. "pajęczych nóżek" lecz daje bardzo naturalny efekt.
+ opakowanie - dobrze wykonane
+dostępność - tusz możemy znaleźć w prawie każdej drogerii
+ nie osypuje się - trzyma się na rzęsach aż do czasu demakijażu

Minusy:
- cena - choć trafiają się w promocje
- mocno wytuszowane rzęsy ciężko zmyć


Dostępność: Rossmann, Hebe, SuperPharm.
Cena: 49.90 zł

17 komentarzy:

  1. cena jak najbardziej do przyjęcia jak za tusz ze średniej drogeryjnej półki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam równie dobre za niecałe 10 zł :]

      Usuń
    2. a które takie dobre za dychę?:)

      Usuń
    3. a chociażby Growing Lashes z Wibo :)

      Usuń
    4. dokładnie, wibo growing lashes, lovely (ten żółto niebieski) i miyo :)

      Usuń
  2. Miałam już tyle razy ją kupić..w końcu spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go raz i strasznie mi się odbijał, a zmycie go z odbitej powieki było katorgą :/



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  4. Testowalam w drogerii i na moich rzesach nie dal zadowalajacego efektu by go zakupic.

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsza mascara swiata!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam klasyczną wersję tej mascary :) Złotą również posiadam, ale na razie czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam tych masakra, za to uwielbiam 2000 calorie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie z 2000 kalorii się nie polubiłam :(

      Usuń
  8. nie znoszę takich szczoteczek ;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawiam sie czy ja mialam moze i tak tylko ze w czarnej odslonie opakowania no musialam miec bo ja prawie zawsze maskary z Maxfactora kupuje:)

    OdpowiedzUsuń