Styczniowe Zakupy

Cześć!
Dziś chciałabym Wam pokazać moje styczniowe zakupy. Będzie to raczej pielęgnacja, ponieważ w ostatnich miesiącach kupiłam dużo kosmetyków kolorowych i postanowiłam zrobić sobie na nie szlaban ;). Kosmetyki, które kupiłam pochodzą ze sklepu SuperPharm, popatrzcie same:

1. Krem pod oczy do skóry wrażliwej Flos-Lek - 12,99 zł
2. Delikatny fluid intensywnie kryjący Pharmacerus - 25,99 zł (cena regularna 39,99 zł)
3. Pasta wybielająca do zębów Biała Perła - 21,49 zł
4. Krem na dzień do skóry suchej Siquens - 14,99 zł (cena regularna 29,99 zł)


Recenzje tych produktów wkrótce, którego z nich jesteście najbardziej ciekawe? :)

20 komentarzy:

  1. ciekawa jestem tej pasty Biała Perła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem ciekawa kremu Siquens...sama mam na niego chęć. Czy ta promocja w Super-pharm ciągle trwa? Czy można jeszcze kupić ten krem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowalam go jak obowiazywala jeszcze stara gazetka, ale w nowej tez widzialam jakies kosmetyki siquensa w promocji :)

      Usuń
  3. Mnie najbardziej krem pod oczy :) bo fluid mam i kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesuje mnie jak pasta będzie działała...

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie dzisiaj recenzja tego podkładu Pharmaceris;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatio tez nabylam paste wybielajaca ale innej firmy mianowicie Blanx. Jest naprawde swietna. Ten fluid Pharmaceris jest bardzo kuszacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się nad białą perłą, a blanxem ale koleżanka która studiuje stomatologie poleciła mi tę pierwszą, jak się nie sprawdze to sprobuje blanx ;)

      Usuń
  7. jestem ciekawa kremu pod oczy - swojego tego jedynego jeszcze nie znalazlam i pasta wybielajaca jakie efekty da, czy bede skutki uboczne jak np. podraznienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z kremem pod oczy miałam troche problemów, ale w końcu się dogadaliśmy, ale o tym wkrótce ;)

      Usuń
  8. pasty! zawsze mnie ciekawiło, czy działa:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też skusiłam się na Siquens w tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem ciekawa kremu pod oczy z floslek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam tą pastę niestety nic nie warta...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak się sprawdzi krem pod oczy, bo właśnie szukam ideału

    OdpowiedzUsuń
  13. Fluid mnie najbardziej ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem ciekawa kremu pod oczy :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Pharmaceris ciekawi mnie najbardziej, od jakiegoś czasu kręcę się wokół tej marki, podkład wydaje się być interesujący, a próbek nigdzie nie ma

    OdpowiedzUsuń