Róze Sleek

Uwielbiam kosmetyki firmy Sleek zarówno róże, bronzery jak i ukochane cienie. Jednak dzisiaj chciałabym Wam pokazać pierwsze z nich czyli róże. Mam ich dwa odcienie, które chyba są najbardziej znane czyli Flamingo i Life is a peach.










Pierwszy z odcieni - Life is a peach bardzo pasuje blondynkom. Jest to śliczny, intensywny odcień brzoskwini, który bardzo leciutko podkreśla policzki nadając im delikatne wykończenie. Jest bardzo dobrze napigmentowany dlatego już miała ilość kosmetyku będzie ładnie widoczna co czyni go bardzo wydajnym i z pewnością będę go miała przez długi czas.



Kolejny kolor to Flamingo. Z pewnością Wam dobrze znany. Jest to baaardzo nasycony róż, pięknie napigmentowany lecz przez to trzeba z nim uważać! Zbyt duża ilość produktu na naszych policzkach będzie wyglądać komicznie. Trzeba mieć sporo wprawy aby się z nim dobrze obchodzić i uzyskać pożądany efekt. Ponadto, róże Sleeka są świetnie wykonane. Każdy z nich posiada bardzo solidne opakowanie (nawet bardziej niż cienie) z dołączonym lusterkiem.







Serdecznie Wam polecam oba róże i jestem przekonana że będziecie zadowolone. Jeśli chodzi o inne produkty firmy Sleek w niedługim czasie chciałabym kupić palete trzech róży do policzków.

Czy Wy używanie kosmetyków z tej firmy? Które z nich lubicie najbardziej? :)

10 komentarzy:

  1. Flamingo jest na mojej liście zakupowej :) Bardzo lubię takie odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam Life's a Peach i pewnie niedługo pojawi się recenzja na blogu :) również jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. mam Life's a Peach i bardzo lubię, a Flamingo muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chwilowo polubiłam się z różem z limitowani essence ale nad tymi również się zastanawiam kiedyś się na pewno skuszę tylko na który...kolorystykę mają ciekawą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam straszną ochotę od jakiegoś czasu wypróbować tych róży, czekam na jakieś promocje to wtedy zamówię :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam roży ze sleeka,ale wyglądają ciekawie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne kolorki i pigmentacja;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówiłam na allegro i mój właśnie do mnie idzie :)

    OdpowiedzUsuń