Metamorfoza makijażowa Klaudii

Nadszedł czas studniówek, a co za tym idzie ciekawe, kolorowe, brokatowe makijaże. Ja miałam okazję malować Klaudię na jej studniówkę. Popatrzcie na efekty jej metamorfozy:

 Klaudia jest śliczną młodą dziewczyną, która ma przepiękną, aksamitną cerę co jeszcze ładniej podkreśla podkład (bardzo dobrze widać to na zdjęciu). Ma opadającą powiekę, ale z tym także bez problemu sobie poradziłyśmy nakładając cień powyżej załamania powieki, aż na kości. Dzięki temu makijaż oka jest widoczny i optycznie oko zostaje powiększone, a opadająca powieka jest niezauważalna.

W makijażu oka postawiłam na odrobinę szaleństwa dodając złotego brokatu, aby makijaż był bardziej widoczny. Cień nałożyłam wysoko ale też go wyciągnęłam, aby uzyskać efekt tzw. "kociego oka".

Produkty które użyłam:
Twarz:
Podkład Max Factor Lasting Performance
Puder transparentny My Secret
Bronzer Honolulu
Oczy:
Jasny cień Inglot
Ciemny cień Sleek Darks
Złoty brokatowy eyeliner Collection 2000
Tusz Max Factor False Lash Effect
Eyeliner Golden Rose
Usta:
szminka beauty uk

Jak Wam się podoba studniówkowa metamorfoza? :)

Aaa... przepraszam za żółty kolor zdjęć, ale było już ciemno i niestety nie miałam na to wpływu.

10 komentarzy:

  1. bardzo kobieco - ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno duża metamorfoza, chociaż moim zdaniem górna powieka jest za "ciężka" w stosunku do dolnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak miało być, ponieważ gdybym dolną powiekę podkreśliła tak jak górną, to makijaż byłby zbyt mocny :)

      Usuń
  3. świetny makijaż, pięknie uwydatnia kolor oczu modelki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż fajny na wielkie wyjście ekstra, tylko coś ta górna powieka jest przytłaczająca, ja bym ciutele bardziej roztarła lub dała więcej na dole ;) ale poza tym super metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż, oko wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń