Makijaż Sleek Darks

Cześć Dziewczyny!
Dziś makijaż w matowych odcieniach w całości wykonany paletką Sleek Darks. Jest to fajna alternatywa makijażu dziennego w okresie jesienno - zimowym.
Jak wykonać makijaż:
1. Całą powiekę ruchoma pokrywamy jasnym, matowym cieniem.
2. Zewnętrzny kącik zaznaczamy czarnym cieniem a następnie nakładamy na niego butelkową zieleń.
3. Rysujemy kreskę eyelinerem i tuszujemy rzęsy.



Użyte kosmetyki:
Twarz:
Podkład Max Factor Lasting Performance
Róż Sleek Life's a peach
Oczy:
Paletka Sleek Darks
Eyeliner Golden Rose
Tusz Hean
Usta:
Szminka Rimmel Kate Moss nr.16

Lubicie matowe makijaże? Ja ostatnio zaczynam się do nich przekonywać, choć i tak chyba już zawsze bardziej będę lubić perłowe :)

15 komentarzy:

  1. Śliczny. Spróbuję jutro zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż wygląda bardzo ładnie i elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. że też ja jeszcze nie mam tej paletki... ślicznie!!!
    muszę ją wreszcie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też lubię maty, moim zdaniem świetnie nadają się na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię maty :) makijaż super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaaaadny, nic przytłaczającego - podobają mi się matowe cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny makeupik :) Ale cerę masz nieskazitelną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny,intruktaż jak zrobić makijaż paletką ze Sleeka :) /swoją droga,uwielbiam te paletki,ja mam Oh So Special/. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna!:)

    Kochana, nie wiem czy efekt odżywki się utrzyma, będę informować po zakończeniu kuracji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super makijaż, zarazem stonowany i wyrazisty.

    OdpowiedzUsuń