Jeżynowy żel pod prysznic Yves Rocher

Cześć Dziewczyny!
Bardzo lubię testować nowe żele pod prysznic, ponieważ ciekawią mnie coraz nowsze zapachy. Bardzo lubię owocowe, ale także orientalne. Dziś chciałabym Wam pokazać żel, który już kończę i mam już wyrobioną opinię na jego temat. Oto on:


Opis producenta:
Żel z zawartością jeżyny zmienia się w lekką pianę. To pyszna chwila apetycznej przyjemności i odprężenia w niezwykle intensywnym i delikatnym aromacie. Składniki pochodzenia roślinnego: dzika jeżyna, woda z hamamelisu bio, gliceryna roślinna, baza myjąca pochodzenia roślinnego. pH neutralne dla skóry. Formuła ulegająca biodegradacji.





Plusy:
+ piękny zapach o prawdziwym zapachu jeżyn!
+ łatwo się pieni
+ duża pojemność
+ nie wysusza skóry, ale też jej nie nawilża (lecz nie oczekuje tego od żeli pod prysznic)
+ porządne opakowanie
+ pozostawia przyjemny zapach na naszej skórze
+ fajna konsystencja ani nie za gęsta, ani nie za rzadka
+ naturalny skład

Minusy:
- wydajność - pomimo tego, że żelu jest aż 400 ml jest strasznie niewydajny. Żel ten właśnie się kończy a używam go od miesiąca.
- cena - jest wysoka jeśli weźmiemy pod uwagę czas zużycia tego kosmetyku.
- brak pompki, dozownika. Żel musimy wylewać na rękę co nie jest zbyt wygodne. Z tego co wiem w sklepie Yves Rocher można dokupić pompkę, ale to się wiąże z dodatkowymi kosztami.




Cena: 15,99 zł
Pojemność: 400ml
Dostępne zapachy: malina, brzoskwinia, kokos, owies, oliwka
Dostępność: Yves Rocher, www.yves-rocher.com.pl/

6 komentarzy:

  1. Mnie nie urzekł,ale za to nie mogłam go zużyć,dłużył się i dłużył,pompka do dokupienia osobno za 3,50zł:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, zapraszam Cię na mega duże rozdanie na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. po tym wpisie nabrałam ochoty na ten żel - mam nadzieję, że będą na niego jakieś promocje :-)
    też uwielbiam żele pod prysznic i ciągle dokupuję nowe ...

    OdpowiedzUsuń