Zakupy z Anglii: Vaseline pure petroleum jelly

Dziś o kolejnym zakupie z pobytu w Anglii, bez którego nie mogłabym wrócić do kraju. Jest to oczywiście słynna Wazelina (Vaseline).

Wazelina ma długą listę zastosowań. Możemy ją użyć między innymi do:
1. Nawilżenia ust - w tym wypadku sprawdza się genialnie! Ciągle mam problem z suchymi skórkami na ustach, zwłaszcza w zimę. Stosuję regularnie wazelinę i cieszę się pięknymi, gładkimi i nawilżonymi ustami.
2. Wygładzenie stóp. Wystarczy wmasować wazelinę po kąpieli w stopy, założyć skarpetki i rano budzimy się z gładziutkimi stopami.
3. Porost rzęs - TAK! możecie się zdziwić, ale czytając recenzję tego produktu na  angielskich blogach dziewczyny pokazywały zdjęcia swoich rzęs po kuracji wazeliną i efekty były zaskakujące! Osobiście nie próbowałam tego sposobu, ale robi to moja mama i już po miesiącu zauważyła że rzęsy nie wypadają i stały się grubsze.
4. Nawilżenia rąk - jeśli macie z tym problem, ten produkt będzie dla Was wybawieniem!
Opakowanie: bardzo duże, solidne.
Konsystencja: bardzo gęsta, ciężka ale łatwo się rozsmarowuje.
Zapach: bez zapachu.

Firma Vaseline oferuje także małe wazeliny do ust o wielu smakach (dostępne między innymi na allegro), balsamy do ciała, kremy pod oczy i do stóp.

Cena: około £2
Dostępność: Boots, Superdrug

6 komentarzy:

  1. do ust używam Wazeliny z Ziaji, ale że na rzęsy i pomaga, kurde, chcę ją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, sama się zdziwiłam jak się o tym dowiedziałam, ale na każdym blogu dziewczyny pokazywały efekty przed i po ;)

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że nadaje się do rzęs. Koniecznie tego spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam małą veselinkę o smaku creme brulee :) uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam swoją wazelinkę i też polecam, a na usta koniecznie smakową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam teraz wazelinkę od flolek o zapachu poziomkowym ^^

    OdpowiedzUsuń